تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کمر راست میکند چمن،پس از پیچش مار بر آن

فیلمهای دیوید فینجر رو خیلی دوست دارم،ولی فیلم"مورد عجیب بنجامین باتن" یه چیز دیگست. اول فیلم مردی نابینا ساعتی میسازه که عقربه هاش برعکس میچرخن و وقتی مردم تعجب کردن این طور جواب داد که:"این ساعت رو این طور ساختم تا شاید زمان برگرده عقب و پسرهایی که تو جنگ از دست دادیم،برگردن به خونه،ازدواج کنن،بچه دار بشن،کشاورزی کنن و سالها زندگی کنن

ادای دین به نارسیست

خوشم میاد وبلاگ خودم و مطالبش حرف نداره.

همه چیزهایی که میخواستی درباره سکس بدانی،اما میترسیدی بپرسی

تا حالا به این فکر کردین،بعد از مرگ چی به سر وبلاگ،ایمیل،فیسبوک،تویتر،سایت و اکانتهای ما توی سایتهای مختلف میاد؟ فکر میکنم وقتش رسیده تا یکی از این کشورها قانونی رو به نام ارثیه دیجیتال به تصویب برسونن.

اینک آخرالزمان

نمیدونم الان وضع مدارس و روحیه دبیران و معلمان گرامی چطوره،اما زمان ما اکثرا عقده ای تشریف داشتن و دست بزن داشتن،خودمن تا دیپلم گرفتم تو کلاس کتک میخوردم،البته چیز عجیبی نبود اون روزها،بعد از دیپلم بلافاصله دانشگاه قبول شدم،اولین روز رفتم سر کلاس دیدم یا خدا،پر دختر خوشگله تو کلاس،گفتم نکنه معلم جلو این دخترا بزنه در کونم،یه دو هفته ای خفه بودم تو کلاس،بعد دیدم انگار اینجا از کتک خبری نیست،خیالم راحت شد

شاخه گلی برای زیباترین عروس خیال پردازی های جنسی اوایل سنین بلوغ

سیبل کن(sibel can) و مدونا دو خواننده هستن که هیچ وقت پیر نمیشن و همیشه و همیشه جذابیت عجیبی دارن که نمیتونم ازشون چشم بردارم

منو ببر به اونجا که مورچه ها راک میخونن

من همیشه گفتم یا باید یه ٥٠ سال قبل به دنیا میومدم چون رفتارهای متجددانه یا بهتربگم تازه به دوران رسیده ها که کم نیستن واسم غیرقابل تحمل هست یا٥٠ سال بعد به دنیا میومدم چون به زعم خیلی از دوستان و فامیل افکارم و سلایقم خیلی مدرن وغیرقابل درک هست.بگذریم،برم سر اصل مطلب،دیروز بعداز٨ سال از یاهومسنجر استفاده کردم،عجیب بود واس چت روم ها اسم نداشتن و شماره داشتن،قبل از ورود یه کد رو باید وارد میکردی و تمام روم ها پربود از تبلیغ.اما چیزی که باعث تعجبم شد پی ام شخصی بود که بی مقدمه گفت وب میخوای؟منم گفتم حتما پسر یا دختری تو کافی نت نشسته،گفتم آره،تصویر وب کمش روشن شد و ضربان قلب ضعیفم مثل ضربان قلب یوسین بولت پس از شکستن رکورد المپیک شد،یه دختری نشسته بود تو اتاقش و سینه هاش رو داده بود بیرون،واقعا تعجب کردم.گفت بازم میخوای،خرهم بود میگفت آره،بعدش گفت شارژ و تصویر قطع شد.داریم به کجا میریم من نمیدونم والا.یا منو ببرین به آینده یا به گذشته،من مال این دوره نیستم

رویای ایکاروس

کاش زندگی مثل این شعر حافظ بود: "رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند"

ترانه ای که زندگیست

شبکه pmc چند روزی هست که ترانه ای رو میزاره به اسم "فراموش" از خواننده ای به اسم "مادمازل" که به نظرم بسیار،بسیار زیبا و دلنشین و قشنگ و دوست داشتنی هست.

حرف بزن ای مهربون،منو از خودت بدون

خواننده ای هست قدیمی،همدوره ابی و داریوش به اسم مازیار که این روزها جز رادیو فردا دیگه جایی ازش ترانه پخش نمیشه و ازش یادی نمیشه و باعت تاسف من هست.مازیار همیشه تو قلب من میمونی و بیشتر از آن که تو را از دست بدهیم،از تو به دست آوردیم.

بنکسی،هنرمند ناشناس

امشب هنرمندی رو به شما معرفی میکنم که کمتر شناخته شده هست،اما تاثیر گذار است.به امید 

پیشرفت هنر گرافیتی در ایران

لینک معرفی در دانشنامه ویکی پدیا

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D9%86%DA%A9%D8%B3%DB%8C

سایت رسمی بنکسی

http://www.banksy.co.uk/