تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

منو ببر به اونجا که مورچه ها راک میخونن

من همیشه گفتم یا باید یه ٥٠ سال قبل به دنیا میومدم چون رفتارهای متجددانه یا بهتربگم تازه به دوران رسیده ها که کم نیستن واسم غیرقابل تحمل هست یا٥٠ سال بعد به دنیا میومدم چون به زعم خیلی از دوستان و فامیل افکارم و سلایقم خیلی مدرن وغیرقابل درک هست.بگذریم،برم سر اصل مطلب،دیروز بعداز٨ سال از یاهومسنجر استفاده کردم،عجیب بود واس چت روم ها اسم نداشتن و شماره داشتن،قبل از ورود یه کد رو باید وارد میکردی و تمام روم ها پربود از تبلیغ.اما چیزی که باعث تعجبم شد پی ام شخصی بود که بی مقدمه گفت وب میخوای؟منم گفتم حتما پسر یا دختری تو کافی نت نشسته،گفتم آره،تصویر وب کمش روشن شد و ضربان قلب ضعیفم مثل ضربان قلب یوسین بولت پس از شکستن رکورد المپیک شد،یه دختری نشسته بود تو اتاقش و سینه هاش رو داده بود بیرون،واقعا تعجب کردم.گفت بازم میخوای،خرهم بود میگفت آره،بعدش گفت شارژ و تصویر قطع شد.داریم به کجا میریم من نمیدونم والا.یا منو ببرین به آینده یا به گذشته،من مال این دوره نیستم
نظرات 6 + ارسال نظر
دریا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

من روز اول که به این وب اومدم برام جالب بود...
یعنی هر وبی که برم یا هرجا که نظر بذارم میدونم دقیقا چیکار دارم میکنم...
آدرس شما یعنی:
http://zertopert.blogsky.com
و عنوان شما یعنی:
حرفهای یه آدم بیکار
برام جالبه
چون اگه کسی نتونه پی به نوشته های صاحب وب ببره فکر میکنه واقعا همینه یعنی به نوعی آدرس وب و عنوانش
اما من اینطور حس نمیکنم...
برای همین اینجا نظر میذارم...
دقیقا بر عکس آدرس وبتون نوشته هاتون درست و حقیقی هستن...
این پستتون رو خیلی دوست داشتم...با سنی که از خودتون توی این وب نوشتید توقع نداشتم این پست رو بنویسید!!!
ولی دقیقا خوشحال شدم که یه جوون مثل همه ی جوونا نوشته که من واسه این دوران نیستم یا ماقبلم و یا مابعد و آینده....و من خودم به عنوان یه جوون به این نوشته افتخار میکنم...
آفرین
اگرچه ندیدم به وبم تشریف بیارید و صد البته که خوشحال میشم از حضورتون ولی به دل نشست یک نوشته اصلا به این مسائل و یا اومدن یا نیومدن نیست...مطلبی که حقیقت باشه رو باید آفرین گفت...
موفق باشید

در پناه خدا....

derakhshan شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://derakhshan-z.blogsky.com

اگه نرفتی پس نرو دیگه چون اوضاع اونجا خیلی بهم ریختست.. مرد متاهل میاد پیشنهاد سکس میده و زن شوهردار پیشنهاد دوستی!!! زندگی کلا بهم ریخته چیزی که مجازیش انقدر زیاده تصور کن توی واقعیت چقدره!!! تازه یک سری ها به نت دسترسی ندارن!!!!

عاطی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/



واقعا شک بدی واسه ت بووده!!!بعد از 8 سااااااال!

اوون موقع ها می رفتیم میخندیدیم!!!الان دیگه جرئت نداریم بریم حتی که بخندیم یا کار دیگه ای کنیم!!!

محمد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
گفتین تو آزمون سازمان زندانها شرکت کردین؟
سخت بود؟
ارزش داره بریم اونجا؟
واینکه شما از کامپیوتر متنفری؟
از کار کامپیوتری هم متنفری؟
آخه من رشتم آی تیه...
کاردانی رو گرفتم میخوام برا کارشناسی برم مدیریت
از کامپیوتر خوشم نمیاد نمیدونم کار خوبیه یا نه...؟

دریا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

سلام تراویس جان
یک دنیا سپاس از حضورتون خیلی خوشحال شدم...
نظر لطف شماست
بله شمارو درک میکنم...و به نظرتون احترام میذارم...
دل نوشته های من حرفهای خودمه و ربطی به مسائل دیگه نداره..ولی به دلایل ایام خاص و احترام خاص در پستهای اخیر دل نوشته ها و شعرهام نبوده و در ضمن وقت هم خیلی نداشتم...در ضمن این خداست که عمیقا بهش عشق میورزم...و عرفان رو دوست دارم...و اصلا از خرافات و افراطو تعصبات و ..........خوشم نمیاد....و مطمئنم که درک میکنید نوشته هامو...و مابقی ننوشته هامم رو که شاید نیازی به نوشتنش نباشه رو خودتون درک کنید...
انشاالله حضورتون در وبلاگم همیشگی باشه که خیلی خوشحال میشم...
در ضمن دوست خوب من...
وبلاگ دیگر من...
quietseashore.blogsky.com
که حتما خوشحال میشم بهش سر بزنید...
موفق باشید...

آناهیتا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ق.ظ http://tirena.blogsky.com/

هه
بازم ملت علاف حماسه افریدند!
همونایی که باباشون نمی زاره از خونه برن بیرون که تو جامعه ی فاسد به فساد کشیده نشن
می شینن پای سیستم و گند می زنن به دنیا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد