تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همه چیزهایی که میخواستی درباره سکس بدانی،اما میترسیدی بپرسی

تا حالا به این فکر کردین،بعد از مرگ چی به سر وبلاگ،ایمیل،فیسبوک،تویتر،سایت و اکانتهای ما توی سایتهای مختلف میاد؟ فکر میکنم وقتش رسیده تا یکی از این کشورها قانونی رو به نام ارثیه دیجیتال به تصویب برسونن.
نظرات 4 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

من گاهی بهش فکر میکنم
این که اگه یه وقت نباشم و مردم کی به دوستای مهربونم باید خبر بده که چشم انتظارم نباشن...ولی بعد میگم نه بابا قرار نیست که حالا بمیرم ولی دریغا که مرگ هیچ وقت خبر نمیکنه...
در ضمن دلم رنجید...شما مگه همه ی پستهارو خوندید؟
من خودم وقتی از یه پست خوشم نیاد روش نظر نمیذارم...اا برام خیلی خیلی قابل احترامه...هرچی که میخواد باشه...حتی 3نقطه...ولی چون یه انسان که برام محترم و عزیزه اونو رو ثبت کرده و شاید در دل و احساسا اون چیزی بوده که من درک نکردم و شاید اگه درک میکردم برداشتم طور دیگری میشد...برای همین اینجور وقتها سکوت میکنم و با یک حس احترام از کنار اون نوشته میگذرم و فکر میکنم باید درک کنید که چی میگم...
ولی رنجیدم
ولی مهم نیست...
دریا دلش دریاست....
روزگارتون بی اندوه دوست خوب من...

عاطی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


من پسوردمو به خواهرم دادم!ک اگه مردم سند توو آل کنه:))))

آناهیتا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://tirena91.blogsky.com/

فکر نکنم نیازی باشه که اکانت یه عادم به عادم دیگه ای ارث برسه. چون یه چیز کاملن شخصیه و فقط مخصوص همون بوده. مثل اینکه مسواکتو برای کسی ارث بزاری
اما فکر کنم اکانتا بعد یه مدتی خود به خود بسته بشن. نه؟

وجدان بیدار یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:21 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من هیچی از دار دنیا ندارم 2تا3 ایدی کتابناک داشتیم مسدود شد بوسیله حامد شیرین عقل سایت کتابناک این مدیریت های ابکی که یکروزه به همه چی مییرسن و با توصیه حاج آقا و حاج خانم زهر مار به همه چی میرسن هم نباید بهتر از این عمل کنند و تر بزنند به کل سایت خودشون منم این ایدی رو میدادمش به نسترن یا رها موسوی توصیه میکردم ماهی 2تا3 تا نظر واست بنویسه

مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد