تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حتی یه بار از تو نرفتند بالا این پله ها

چقدرمن شبیه مردان فیلمهای اسکورسیزی هستم،بزرگ شده درمحیطی که مذهب حرف اول رامیزد،مردانی که سعی دراثبات خود دارند امانمیدانندچطور،مردانی که زنان را به دوگروه فاحشه ودخترخوب تقسیم میکنند،مردانی که قصدتغییرمحیط رادارند،مردانی که سردرگم هستند،مردان تنها،مردانی که بیزارازمحیط وجوحاکم برجامعه هستند،مردانی که دیگران آنهارادیوانه میداننداماعجیب خطابشان میکنند،مردانی پاک که میخواهندزنی راداشته باشنداماموفق نیستندومیبینندکه همان زنان به تصاحب مردان هرزه وشیاد درمی آیند.
نظرات 4 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://pavel.blogsky.com

اخ این تیکه اخرش حرف دل من بود منتها با کمی اختلاف کوچولو
..........................
همان زنان به تصاحب مردان هرزه وشیاد درمی آیند.
..........................
عیننا این قضیه رو با دوتا چشمای خودم دیدم و تجربه کردم اونم توی خونمون ...
اعصاب خورد میشه وقتی بهش فکر میکنم

من ِ گم شده ! پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://acupofsilence.blogsky.com

چه اعتماد به نفسییییییییییی

شهرام چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

تا حالا دیدین یکی رو به زور فاسد کنن ؟ یکی رو به زور معتاد کنن ؟ به زور دزد کنن؟ به زور عابد کنن؟ کرم از خود درخته بقیش بهونس . میره میچسبه به یه دختر بی اصل ونسب در پیت بی رگ وریشه بی سواد با چند تا برادرو عمو و دایی دزد و قاچاقچی دختری که بیشتر بچه های با معرفت محل با لا پاش ولب ولوچش حال کردن یه گل روییده بر زباله .فقط چی ؟ خیلی خوشگله وچشم وابرو داره .تا دیروز مانتو روسری کهنه این و اون رو میپوشید همینکه ابی دور نافش چرخید لباساش نو نوار شد ماشین خوب سوارشد موبایل دستش اومد کلاسش بالا میره . توی این طبقه میدونی کلاس چیه کس دادن به هرچی پول دار خوشتیپه . براش فرقی نمیکنه واسه پول هم نیست فقط کلاسش بالا رفته !!!!! حالا این اقا پسر خوشگل پرست چوب تو کونش رفته باید چکار کنه یا ندید بگیره خودش رو بزنه به خریت یا زارو زندگی رو که با هزار بدبختی جمع کرده با 110 تا سکه بده به خانوم تا بره به کیفش ادامه بده یا اگه خیلی رگ غیرتش زد بالا یه جوری سر زنه رو زیر اب کنه و خودش هم اعدام بشه . ختم کلوم ( اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بداست تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است)

کابوی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:45 ب.ظ http://chandzelee.blogsky.com

هنوزم اینجوری فکر می کنی

الان دقیقا همین شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد