تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زنده باد موسیقی راک

هیچ چیز به اندازه دیدن دختری که مشغول نواختن درامز است من را به لحاظ جنسی تحریک نمیکند.

خواب نگاری

تصمیم دارم از امشب یه دفتر بزارم کنارم،همه خوابهام رو بنویسم.

یه صبح با گلوی سوخته ازچای هنوز داغ

یک کارفرمای خوب،یک کارفرمای مرده است.

تو چشمات خواب مخمل،شراب ناب شیراز

بارهاگفتم شغل من بی ارتباط هست به رشته تحصیلیم،اما با توجه به شغلی که دارم آدمهای زیادی واسم دعا میکنن و بهم میگن که کارت خیلی اجر اخروی داره،اما چیزی که هست اینه که من آدم معتقد ومذهبی نیستم و نمیدونم تکلیف این دعاها چی میشه و این خدمات انساندوستانه من اجری دارن،هرچند همین رضایت قلبی که از این کار بهم دست میده مرا بس،فقط امیدوارم که بتونم سالها تو این کار بمونم.

دعای خیر مادر

وقتی حقوق گرفتم یک کیلوشیرینی ترخریدم به قیمت ٨هزارتومن بردم خونه،مادرم گفت انشاالله خدا اونقدر بهت پول بده که ندونی چی کارش بکنی و یک لحظه این به ذهنم خطورکرد که واقعا همچین چیزی امکان پذیر هست؟

جزخویش نمی دیدیم،برخویش بپیچیدیم

خیلی ناراحتم که نمیتونم کاری انجام بدم واسه اونایی که دوستشون دارم.