تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سال نو مبارک

امیدوارم سال نو همه افراد بیکار سر کار برن و خوشبخت بشن.

بانک اسپرم

"به گفته پزشکانی که در کرانه باختری رود اردن کار می کنند، بعضی از فلسطینیانی که در زندانهای اسراییل به گذراندن دوره های طولانی حبس محکوم شده اند، برای بچه دار شدن اسپرم خود را به بیرون زندان قاچاق می کنند. حدود یکسال پیش، اولین نوزاد با این روش به دنیا آمد و گفته شده دهها زن فلسطینی دیگر هم می خواهند با همین روش بچه دار شوند."

منبع:بی بی سی فارسی

حالا اگه اون یارویی که شیشه های اسپرم تو دستشه دست و پا چلفتی باشه و همه شیشه ها رو بشکنه باید خودشم همه شیشه ها رو پر کنه.بعد برسونه دست همسران منتظر اسپرم

شاکر باشید

میدونم که شاید گفتن این حرف به نظر احمقانه یا بی معنی بیاد،اما باید بگم تا اونایی که نمیدونن بدونن که چقدر خوشبخت هستن. 

"همین که شما میرین توالت،شلوارتون رو میکشین پایین و راحت میشاشین،چیزیه که آدمهای زیادی میلیونها تومان خرج میکنن اما نمیتونن داشته باشنش" 

اینو به چشم خودم دیدم که میگم.پس همین که میرین توالت و راحت ادرار و مدفوع میکنین،بزرگترین خوشبختیه.باور کنید راست میگم.

هشدار

با توجه به فوت هوگوچاوز لزوم توجه به بیماری سرطان بیشتر میشود

بازگشت

اتفاق خجسته ای که شاهدش هستم اینه که بعد از سالها یه فیلم خوب خارجی میخواد تو سینما اکران بشه.و من بعد از نزدیک به 15 سال میخوام برم سینما به دیدن فیلم"عشق" از مشاییل هانکه

تماشا کردن تو عین آرامشه

بعد ار مدتها دارم یه پست میزارم. 

اما تو این چند ماه اخیر اتفاقات خوب کم نبودن 

۱-خانوادم ساکن تهران شدن.پس غصه دوری از خانواده رو ندارم .

۲-بیمه شدم .

۳-تو کارم تثبیت شدم و یه نفر کلیدی شدم. 

۴-وضع مالیم خیلی خوب شده. 

۵- یه دوست غیر همجنس پیدا کردم که خیلی عالیه. 

از سال پیش تا این موقع خیلی زندگیم عوض شده 

سال پیش یه آدم بیکار پژمرده بودم اما امسال یه آدم باحال و دوست داشتنی هستم.