تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو را همچون بهاردوست دارم

بازی های آنلاین استراتژیک اونقدرها هم به نظرم جالب نیومدن،هم بازی جنگ خانها و هم بازی گنگسترهای دیوانه.نمیدونم چطور بعضی ها اینقدر بهشون وابسته میشن.

خداحافظ ای کهنه یار من

ساعت 04:12 بامداد روز دوشنبه 30 اردیبهشت،همین الان متوجه شدم که آنجلینا جولی هر دو پستان مبارک رو دبریدمان کرده اند یا به قول معروف برداشته اند.میخواستم یه عکس از زمان سینه داریش بزارم که ترسیدم وبلاگم فیلتر بشه.

فیلمهای موج نوی سینمای فرانسه

رفتم یه هدفون بی سیم خریدم به قیمت 33هزارتومن،الان هم میخوام برم تا صبح فیلم ببینم.کاش توی لیست خرید اخیرم که 74 فیلم خریده بودم،چند تا فیلم اروتیک هم سفارش میدادم.واسه این وقتها خوبه.

دلتنگ تو هستم

با یه دختری آشنا شدم،البته نمیدونم بشه اسمش رو آشنایی گذاشت یانه؟دلم واسش تنگ شده،امروز ازش خبری نداشتم.نمیدونم چرا من همیشه تنهام؟

حرفهای تنهایی

امروز عصری بیکار بودم،رفتم پارک دانشجو،البته رفتم رو این نیمکت گردای دور تاتر شهر نشستم.چون تو خود پارک نشستن خطرناکه.

شلوغ بود و پر دختر پسرجوون،همه با هم بودن،فقط من با خودم اومده بودم.با خودم گفتم پسر28 سالت شد و هنوز هیچ دوست دختر جدی نداشتی،هنوزم هیچ دختری دوستت نداشته،هنوزم تنهایی.

نمیدونم والا آدمها تا یه حدی تو دختر بازی به تکامل میرسن،و از یه سنی که رد شدن دیگه چیز بیشتری یاد نمیگیرن و از اون جایی که پیدا کردن دختر هم مستلزم زرنگ بودن تو دختر بازیه و من هم فاقد این توانایی هستم پس به احتمال قوی از این آدمهای تنها واسه همیشه بمونم.

به زیر نم نم بارون

یه نم نم بارون قشنگ میاد که متاسفانه من هیچی نمیبینم،این خونه رو حتما باید عوض بکنیم.

هوش مصنوعی

به این آدرس برین و با یه ربات حرف بزنید،البته اگر انگلیسی بلدین.

http://www.cleverbot.com

سکانس ماندگار

هیچ فیلمی نیست به نظر من که حداقل یک دیالوگ یا یک سکانس باحال نداشته باشه.

فیلم Blade2،یه فیلم کاملا خون آشامی و اکشنه و برای مخاطبی که دنبال فیلم هنری باشه چیزی واسه عرضه نداره.اما موضوع عاشقانه ای که در فیلم گنجانده شده بسیار هوشمندانه جلو میره و در پایان فیلم شاهد اوج این هوشمندی هستیم.

هنرپیشه اصلی که بهش "روز نورد" میگن،چون هم خون آشامه و هم میتونه توی روز تردد بکنه،دختر نقش اول فیلم رو که دیگه داره نفسهای آخر رو میکشه بغل میکنه و بالای یه برج میبره،هم زمان شاهد طلوع آفتاب هستیم و ذره ذره دختر فیلم تبدیل به خاکستر میشه.

آرزوهای دور و دراز

اگر یک روز از عمرم باقی مانده باشه،میرم جمهوری و یه گیتارالکتریک میخرم.

زمانی که 5 سال بیشتر نداشتم،ویدئو ممنوع بود و من خونه مادربزرگم تو ویدئوی AIWA کنسرت "فردی کویین" رو دیدم و از همون موقع شیفته گیتار الکتریک شدم،ولی از دندون هاش خوشم نیومد.

تا بچه بودم،پول نداشتم،وقتی نوجوون بودم،وقتم رو بیخود روی گیتارکلاسیک گذاشتم،بعدها که بزرگتر شدم بازم پولش رو نداشتم.الان که هم پول دارم و هم موقعیتش رو دارم،وقت ندارم.واقعا چرا زندگی اینجوریه؟هیچ وقت خیلی از چیزا اون جوری نیست که ما میخوایم.

ما به خواب روزها دل بستیم

تو سایت گرامی"ویکی پدیا" میچرخیدم و متوجه نکته عجیبی شدم،یه عکس بود که گرایشهای جنسی عجیب مردم رو به تصویر کشیده بود.

بعد از اون پیش خودم الحمدالله رب العالمین که من فقط خانمها رو دوست دارم.