تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گل شب بو چه کم از لاله قرمز دارد

من نمیدونم آیا همجنسگراها هم عاشق میشن؟دلتنگ میشن؟

همه اسب ها از دشتها رمیدند،دوباره باد سرد تو رویا

دلم برای تمام درختان توتی که از آنها برایت میوه نچیدم،برای تمام موزه هایی که نرفتیم،برای تمام کاخ هایی که ندیدیم،برای تمام خیابان هایی که قدم نزدیم،برای تمام ترانه هایی که نشنیدیم،برای تمام فیلمهایی که ندیدیم،برای تمام حرفهایی که نزدیم تنگ شده است.

گلی من کجایی؟گلی چه بی وفایی

دلم واسه مسیج دادن و چت کردن و حرف زدن با گلی تنگ شده،اون خیلی خوب میفهمید،آدم سطحی نگری نبود از اینا نبود که عاشق رانندگی و خوردن و دوست پسر بازی باشن.

کاش یکی مثل اون پیدا بشه.

از فردا شنبه شروع میشه و دوباره باید برم سر کار.

ماشین سواری

با یه دختری تو کلاسمون آشنا شدم،البته جلسه آخر کلاس و همین دیروز بود،شماره ام رو گرفت و شماره اش رو گرفتم و اومدم خونه.وقتی به هم مسیج دادیم که بیشتر آشنا بشیم به مسیج هفتمی نرسید که ازش دلزده شدم و دیگه نه جواب زنگشو دادم و نه بهش مسیج دادم.بهم گفت که عاشق خوابیدن و خندیدن و رانندگی هست،سه چیزی که من ازشون متنفر هستم.

نمیدونم چرا کسی پیدا نمیشه؟شاید بعدها،شاید پیدا شده بود و من نمیدونستم.

بیماری

فکر کنم یا آسم گرفته باشم یا سل.

همراه اول

تبلیغی از تلویزیون پخش شد که به این شرح بود:

از طرف همراه اول گروهی رفتن پیش یه کارگر و یه پاکت بهش دادن و ازش خواستن بخوندش و یه آقایی که تصویرش هم مشخص نبود با یه لحن آمرانه و تمسخرآمیز به اون کارگر بیچاره گفت که 25 میلیون تومان برنده شدی،کارگر بیچاره از فرط خوشحالی نمیتونست حرف بزنه به زنش زنگ زد و دستاش میلرزید و در نهایت هم گریه کرد.

این شاید تبلیغ موثر و خوبی برای همراه اول باشه اما وقتی از دید بیطرفی به قضیه نگاه میکنیم میبینیم که واقعا دردآوره این تبلیغ که یه نفر به خاطر برنده شدن25 میلیون اینقدر خوشحال بشه که گریه بکنه جلوی همکاراش اونم یه مرد کارگر.ببینید این پول که الان واقعا پولی نیست چقدر تو زندگی یه نفر میتونه موثر باشه.چقدر ما هنوز آدم بدبخت و بیچاره تو این مملکت داریم.

تبلیغات نبض تپنده تلویزیون ها

درسته که تلویزیون های خصوصی مجبور به پخش تبلیغات به خاطر ادامه حیاتشون هستن اما واقعا شرم آور هست که الان شبکه های دولتی ما با این بودجه های عظیم رو آوردن به پخش تبلیغات طولانی مدت کرم حلزون و ماهیتابه و کفش ها و کرم های لاغری و حتما باید تا چند وقت دیگه منتظر این بمونیم که قبل از پخش اخبار ساعت 14 درست زمانی که همه افراد خانواده سر سفره ناهار هستن،تبلیغات بزرگ کننده آلت و قرص های توانبخشی جنسی از شبکه یک پخش بشه.

پسر صبر داشته باش

نمیدونم چرا وبلاگ من تو صفحه اول بلاگ اسکای نمیاد وقتی پست جدید میزارم.انگار بلاگ اسکای با من خوب نیست یا خوشش نمیاد از من

پروانگی رسم ماست

کاوه آفاق از گروه The Ways کنار گذاشته شد،کی فکرش رو میکرد؟

چشماتو میبندی و دوباره میبینی منو

اصلا مذهبی نیستم از ترانه های مذهبی هم خوشم نمیاد،اما این ترانه علی لهراسبی رو خیلی دوست دارم که واسه امام زمان خونده.خیلی قشنگه.