تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گل شب بو چه کم از لاله قرمز دارد

من نمیدونم آیا همجنسگراها هم عاشق میشن؟دلتنگ میشن؟

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

برو از فردا کون بده تا یک ماه - بعد یک ماه می شوی کونی -
سپس ببین دلتنگ می شوی یا نه
اگر دلتنگ کیر شدی برای بقیه هم بنویس چه احساسی داری

نمیشه از الان کارم رو شروع کنم؟

زحیمی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

دلتنگ توی پدر سوخته می شوند
کنده الواط

شاید.

حاج خانم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

نیمدونم بهش فکر نکرده بودم

من خیلی وقته بهش فکر میکنم.

ویزویزی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ http://lem.blogsky.com

وا
خب معلومه.

تو از کجا میدونی؟

ویزویزی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

دیده م خب.
راستی وبلاگم اومدی خب قبلن
عجیبه که یادت نیس

نه والا یادم نیست،پس آدم خوش سلیقه ای هستم که به وبلاگ تو اومدم.

آناهیتا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

مگه همجنس گراها آدم نیستن؟
گرچه متنفرم ازشون, اما نمی شه آدم بودن و احساس داشتنشونو انکار کرد

چرا ازشون متنفر هستی؟

hypetia پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

زیاد

مرسی.

هدی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:11 ق.ظ

تراویس ایا همجنس گراها یکی شون ترنس هست؟ یا نه ازون لحاظ سالم اند؟ دو تا پسر تو همسایگی ما هستند که ترنس هستند. با هم دوستن و همیشه با هم هستن. من اول نمی دونستم. همسرم بهم گفت. خیلی عشوه دارند و یکی موهاشم بلند کرده. یعنی عشوه ای که اینا دارند، من ندارم. گناه دارند. ولی تراویس این دو تا فقط با هم هستن و با پسرا دوست نمیشن. عجیب نیست؟

نه والا.عجیب نیست.
همه چی هست تو دنیا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد