تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی سیبی است،گاز باید زد با پوست.

اون روزی که رفتم سازمان فرم پر کنم،دو تا دختر هم اومده بودن.که یه دوستی داشتن به نام پ.چند باری پ رو دیدم تو سازمان و در مورد شیفتها و بخشها حرف زدیم تا این که امروز شماره دادیم و دیدم که اونم بی میل نیست که با هم آشناتر بشیم و امروز شروع یه رابطه دوستی جدید با پِ چشم آبی بود.

تا چه خوش افتد.

نظرات 4 + ارسال نظر
حاج خانم پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

پ گلی چی؟

نازگل جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

دوست جدید مبارکککککک
ایشاالله این یکی به نتیجه برسه
بعد میگه چرا فکر میکنید دختربازم

ای بابا،کاشکی همه پسرا مثل من بودن.
من به این خوبی

نازگل جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

تو وبلاگ داری؟

نازگل شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ق.ظ

دارم
اینجوری بهتره
دوست ندارم بخونیم

هر طور که راحتی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد