تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اهداف جدید

تو یه فاز جدیدی دارم وارد میشم که خیلی تخصصی و زمان بر هست.چیزی حدود 5 سال زمان میبره تا کاملا تو این حیطه جدید مهارت کسب کنم.اما اگر تمام برنامه ها به خوبی پیش بره،خیلی خوب میشه و یه یه موفقیت خیلی خوب میرسم.هر چند که تا حدود 6 ماه دیگه هم این کار به ثمر میشینه.البته نباید دلسرد بشم و تا آخرش هم برم.

من یه اخلاق گه داشتم که دیگه الان ظاهرا اون اخلاقم از بین رفته.اونم این بود که هی از آدمها و کارها دلزده میشدم.الان دیگه اینجوری نیستم.یا کسی رو دوست ندارم.یا واقعا و از ته دل دوستش دارم و به هیچ وجهی هم ازش دلزده نمیشم.و در مورد کارهام هم همین طوری هستم.یا کاری رو شروع نمیکنم یا باید به نحو احسنت و تا آخرش پیش برم و انجامش بدم.الان این پروژه جدید رو به هیچ وجه من الوجود کنارش نمیزارم.

میدونم که یه روزی ازش یه نتیجه خوب میگیرم

28 شهریور92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد