تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

"میم دندون خرگوشی"

تو کلاسی که تازگی ها یک روز در هفته میرم یه دختر خیلی خوشگل هست.یعنی میگم خوشگل.واقعا خوشگلِ.من این هفته بعد از کلاس رفتم باهاش حرف زدم و چقدر هم راحت تونستم شماره اش روبگیرم و تا یه مسافتی هم قدم زدیم و شبش تا تقریبا 5 صبح مسیج بازی میکردیم و فردا صبحش هم تا نزدیک عصر در تماس بودیم با اس ام اس و هی به هم مسیج میدادیم.تا این که رفتم تو فیسبوکش و دیدم که زده in relationship بعد که مسیج دادم فلانی جریان این چیه.گفت که آره رسمی نیست اما خوب یه نفر هست.و بعدش هم من دیگه بدون این که حرفی بزنم و چیزی بگم تمومش کردم.

حالا حرف من این نیست که خیلی زرنگم تو دختر بازی چون خودم بهتر از هر کسی میدونم که هیچ عنی نیستم و ادعایی هم ندارم.و همین طور نمیخوام پز بدم.چون فقط چیزایی قابل افتخار هستن که مربوط به آموخته ها و دانش یک فرد باشن.من میخوام این روبگم که نمیدونم این چه عادتیه که من دارم.اگربدونم دختری که من باهاش دوستم با کس دیگه ای هم دوسته بلافاصله اون شخص از چشمم میفته.اصلا واسم قابل تحمل نیست که اگر با دختری دوست هستم یا تو یه رابطه هستم از پسرهای دیگه تعریف بکنه یا ا از دوست پسرهای قبلیش بگه.یکی از دلایل اصلی هم که با "گلی" و "پ چشم آبی" ادامه ندادم همین بود که جلوی من از پسرهای دیگه حرف میزدن.

من نمیدونم این چه نوع اخلاقی هست که من دارم،اما میدونم احتمالا تو زندگیم با این عادت بد به مشکل بربخورم.

نظرات 7 + ارسال نظر
Friends شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://friends.blogsky.com

این یک اخلاق بسیار بسیار خوبی هست، من خودم هم همینطوریم، هیچ وقت اصلا نه پا میزارم با کسی که تو رابطه هست نه اینکه میزارم این اشخاص بیان تو زندگیم، چرا؟ چون آدم وقتی تعهدی به کسی میده باید به اون پایبند باشه، نمیخوام هیچ وقت به این فکر کنم که دختری که با من هست با یکی تا 5 صبح اس ام اس بازی میکنه.
من مشکلی با گذشته کسی ندارم، با کی بوده یا چرا، ولی از وقتی قرار است با من باشی، از همون موقع باید منه من برات مهم باشه، چون واسه ی منم همینطوره.
من تو رابطه نیستم، هنوز تو دوران شناخت هستم، به خودم اجازه نمیدم در همون زمان کس دیگه ای رو بشناسم، چه برسه وقتی که تو رابطه باشم.
این اخلاق یعنی پایبندی، یعنی تعهد، اگه خوب مشکلی داری با این رابطه یا با شخص، خوب نمون، ولی اینطوری که ترشی یکی رو بندازی و با بقیه هم بپری، من نمیتونم بپذریم هیچ وقت، چه پسر، چه دختر

کاش همه مثل تو فکر میکردن.

حاج خانم یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

درستش هم اخلاق شماس

سر پیکو یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://mimanio.blogfa.com

دختر ها رو هیچوقت نمی شه شناخت. حتا وقتی که فکر می کنی طرفتو شناختی یک حرکتی انجام میده که تا چندوقت شوکه ت می کنه
به نظر من کار درستی می کنی.
این رابطه های خیارشوری هم به هیچ دردی نمی خوره.
یعنی طرف تو رو بگذاره توی آب نمک, که اگر با دوست پسر فعلیش به هم زد بیاد سراغت

تا حالا از این بعد به قضیه نگاه نکرده بودم.ولی اصلا دوست ندارم خیارشور باشم تو یه رابطه.حس بدی بهم دست میده.اگر قرار باشه یکی از اجزای یه چیز تو ترشی باشم،ترجیح میدم موسیر باشم.

رهگذر یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

عادت خوبیه ترکش نکن.

نمیدونم والا بخوام هم ترکش بکنم،نمیتونم

زیتون یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

اینو از یه پست وبم برات کپی کردم:

( در دیکشنری زیتون ، به هرکسی که در یک مقطع زمانی واحد به هر دلیلی اعم از فقر یا ترس یا تنوع طلبی یا بیماری یا... با بیش از یک نفر به صورت موازی ، رابطه داشته باشه "فا.ح.شه" اطلاق میشه. چه پسر باشه ، چه دختر و چه زن باشه ، چه مرد. "ه" آخر کلمه رو ، "ه" تحقیر بگیرید ، نه "ه" تانیث. )

آفرین به تو تراویس.

آفرین به خودت.دیگه کم کم باید به فکر چاپ یه لغت نامه زیتونی باشی.

hypetia یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

عادت بد چیه ، خیلی هم عادت خوبیه .

نمیدونم والا.حق با تو هست حتما

شقایق دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

همه از خوبی عادتت گفتن جا داره بنده هم از همت والا وتوانایی بالای شما تو برقرار کردن رابطه با جنس مخالف بگم!!!!!!
دم شما گرم...دست راستتون رو سر ما!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...

نه والا.من اتفاقا اصلا همچین آدمی نیستم که تو فکر میکنی.مظلوم و سر به زیر هستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد