تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نلسون ماندلا

ماندلا هم مرد.یعنی بالاخره راضی به مردن شد.به نظر من آدم اگر به یه جایی رسید که افتاده و زمین گیر شد باید از این زندگی دل بکنه و عجیب این که اگر یه نفر از زندگیش نا امید بشه بلافاصله میمیره.یادم میاد پدر من هم همین طور بود.زمانی که متوجه این شد که حالش خیلی خرابِ همش میگفت که من بمیرم بهتره و موندن من دیگه فایده نداره و خیلی زود هم مرد بدون این که عذاب بکشه و زمین گیر بشه و اسباب زحمت کسی بشه.

آهان یه نکته ای در مورد نلسون ماندلا میخوام بگم و اونم اینِ که وقتی مرد.حسن روحانی،جواد ظریف،کاسترو،باراک اوباما،شیمون پرز،نتانیاهو،پاپ فرانسیس و خیلی از سیاستمدارهای و افراد مختلف با گرایش های مختلف سیاسی و مذهبی به خاطرش مرگش پیام فرستادن و اون رو ستودن.به نظر شما این چه معنی میده؟جواب روشنِ.ماندلا آدم خوبی بوده که همه مردم دنیا دوستش داشتن.اما من میگم نه.اون یه آدمی بوده که هیچ کار مثبتی تو زندگیش انجام نداده،هیچ موضع روشنی نداشته،هیچ خاصیتی نداشته و مردنش بهتر از زندگیش بوده.من یکی بار ندیدم این آقا یه اظهار نظری بکنه یه چیزی بگه یه موضع گیری بکنه.اصلا به نظر شما جای تعجب نداره که هم اسرائیل دوستش داشته و هم ایران.لا اقل تو این سی سال اخیر این آقا هیچ حرکت مثبتی نداشته و این همه هیاهو به خاطر مرگش به نظر من بی معنی هست.

والسلام.

نظرات 3 + ارسال نظر
سر پیکو چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

اما به نظر من اون زمانی رو که باید مبارزه می کرد مبارزه کرد.
الان هم که دیگه پیر شده بود و چیزیش نمونده بود.
یه جورایی جنتی آفریقاییا محسوب می شد شاید جک هم براش می ساختن, که روی عزرائیل رو کم کرده و ..

چه میدونم والا.حتما تو بهتر میدونی

Friends پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ http://friends.blogsky.com

شما افریقای جنوبی رو با کشور ما مقایسه کن
ماندلا قدرت این رو داشت، و مردم سیاه هم این رو می خواستن ازش که انتقام بگیره از سیاها، نگرفت
الان یه کشور دموکرات با نظام جمهوری سالم و اقتصاد کم و بیش خوب،که یکبار هم جام جهانی فوتبال درونش برقرار شده
اما کشور ما، هنوز بعد از 30 سال داریم انتقام میگیریم...
اینه فرقش...
بعدشم فرض کن نیرو انتظامی به خاطر مدل مویت تو رو میگیره یه شب میبره پاسگاه یه کتکی هم میخوری، فرداش که آزاد میشی حست چیه؟ حالا این یک شب رو بکن 27 سال

ج دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

میگم کس خلی میگی نه
تو گوز و از شور ماهی تشخیص نمیدی کس خل

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد