تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دنیای این روزای من

بعضی وقتها هیچ اتفاق خاصی تو زندگی نمیفته،هیچ کس جدیدی رو نمیبینی،هیچ کار جدیدی رو تجربه نمیکنی،هیچ کس رو نمیبینی که تو رو یاد یه نفر دیگه بندازه،هیچ ترانه ای نمیشنوی که تو رو سر شوق بیار،هیچ غذایی نمیخوری که بهت حال بده،هیچ بدی از کسی نمیبینی،هیچ خوبی به کسی نمیکنی،هیچ محبت و لبخند مهربانی از کسی نمیبینی و بر عکس.

الان چندین هفته هست که من همین حالت رو دارم.نه خوبم،نه بدم.

خرافاتی نیستم اما بعد از این که با "میم ای کی جی" رفتیم اون کافی شاپ همین جوری شد.انگار اون زندگی من رو طلسم کرد.پریروز هم تو سازمان دیدمش.بهش خیره شدم و بهم سلام کرد و منم همین جوری بهش نگاه کردم و بدون این که بهش جواب بدم رد شدم.این بار دومی هست که این کار رو انجام دادم.لعنت به من این کار خیلی زشت و شرم آور و بی ادبی هست.نباید دیگه تکرارش بکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Friends شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ق.ظ http://friends.blogsky.com

برو کوه یه مدت، ترجیحا سنگین، یکم با خودت باشی
کم کم حالت جا میاد...

کوه رو دوست ندارم.اصلا دوست ندارم.

magam سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

چیز مهمی نیست خیلیا تمام روزهای زندگیشونو به این نحوی که شما میگی میگذرونن
فقط کافیه به این فکر کنی که میتونست بدتر از این باشه و بایستی پشت پنجره تا یه چیز جدید اون بیرون ببینی
دیدن یه چیز تازه اصلا کم نیست خودش یه تغییر بزرگه باور کن

حرفت رو قبول دارم.میتونست خیلی بدتر از این باشه،همون طوری که قبلا بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد