تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بیماری ها

یه چیزایی هستن که ریشه در ذات انسانها دارن و بین تمام فرزندان ابوالبشر مشترک هستن.مثلا یکیشون علاقه به چیزای شیرین هست که همه ما چیزای شیرین دوست داریم و این به این خاطر هست که پدران ما از میلیون ها سال پیش متوجه این موضوع شدن که میوه های شیرین خوشمزه و انرژی بخش و سالم هستن و در طرف مقابل میوه های سمی تلخ هستن.

اما میخوام به موضوعی اشاره کنم که مربوط به مسائل جنسی میشه و این رو خود من به عینِ دیدم و درکش کردم.

آدمها وقتی مریض میشن،بیمار میشن،میل و اشتیاقشون واسه سکس بیشتر میشه.شاید انرژی واسه سکس و نعوظ نداشته باشن اما عطش سکس و نزدیکی رو دارن و این موضوع به این دلیل هست که سکس و آمیزش دقیقا نقطه مخالف مرگ هست.آدمها پناه میبرن به سکس تا امیدوار باشن به زندگی،تا استمرار پیدا بکنه زندگیشون.

نظرات 2 + ارسال نظر
می لاد سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

اما من اصلا چیزهای شیرین دوست دارم و عاشق خوردنی های ترش هستم.
لواشک, آلبالو خشک و این چیزا

mirshad دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

من با این پست این وبلاگو شناختم که از اون موقع تا حالا ۱۸ ماه میگذره.
این نظر میزارم برا اینکه ۱ سال دیگه که خدمتم تموم میشه بیام بخونمش و یاداور بشه برام که روزها میگذره هرچقدر هم که سخت و مزخرف باشن.
به امید آزادی از خدمت اجباری سربازی.
تراویس عزیز شرمنده بابت خزعبلاتم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد