تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد، ستارهٔ من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد-شاید من اصلاً ستاره نداشته‌ام

روز 29 اسفند با مامانم اومدیم بیرون و داشتیم تو مراکز خرید میگشتیم و خرید میکردیم و شمع و این جور چیزا واسه هفت سین میخریدیم و نقش یه پسر خوب رو بازی میکردم.یه نفر رو زمین کتاب گذاشته بود و میفروخت و تمامش کتابای صادق هدایت و اینا رو داشت و سرش هم شلوغ بود و من تمام مدت به این فکر میکردم که کی آخه میخواد شب عید "بوف کور" بخونه؟باری به هر حال میخواستم این رو بگم که این چند روز این جمله زیاد تو سرم میچرخه که آخرین دست نوشته صادق هدایت هست قبل از مرگش و به نظر من  خیلی قشنگ میاد:


"دیدار به قیامت. ما رفتیم و دل شما را شکستیم همین."






پانوشت:آهنگی که روی این وبلاگ در حال پخش هست رو خیلی دوست دارم.نمیدونم چه مطالبی گذاشته و چی نوشته اما آهنگ وبلاگش رو دوست دارم.http://missprismatic.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
تبدیل پایان نامه به کتاب یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:52 ق.ظ http://www.sadako.ir/

تبدیل پایان نامه به کتاب (ویژه تقویت رزومه مصاحبه دکتری)
مقایسه= ارزش هر کتاب تالیفی 15 نمره / کتاب ترجمه 5 نمره (ارزش مقاله علمی پژوهشی 5 نمره / علمی ترویجی 2نمره/ آی اس آی 7 نمره است)
چاپ هر گونه کتاب دانشجویی/ تالیفی/ ترجمه/ کار گروهی
با راهنمایی گام به گام 24 ساعته؛ از ارسال متن تا چاپ و تحویل کتاب (ویژه کتاب اولی ها)
بدون حضور شما در تهران (ارسال متن با ایمیل/ ارسال کتب با پست)
ابتدا متن تایپ شده خود را ایمیل کنید/ در کمتر از 24 ساعت براساس صفحات کتاب و تعداد جلدهای درخواستی شما (حتی 20 جلد) برآورد قیمت بطور رایگان انجام شده و کمتر از یک ماه کتابها را تحویل بگیرید. (با کلیه ی مجوزهای قانونی از ارشاد، اداره شابک ISBN ، کتابخانه ملی ایران و ...)
اطلاعات بیشتر در وبسایت ما= www.sadako.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد