تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

"ال بور خیلی سفید"

"ال بور خیلی سفید" رو خیلی دوست دارم.خیلی خوب و مهربون هست.اینا رو مینویسم تا یادم بمونه که چقدر تو این لحظه دوستش دارم و رابطمون چقدر خوبه تا که اگر یه روزی به هر دلیلی رابطمون به هم خورد,بدونم که تو این لحظه از زمان.درست همین لحظه که زیر پنجره نشستم و باد بهاری خنک به صورتم میخوره.چقدر خوشبخت هستم.
تمام این خوشی ها و لحظات خوب رو میخوام واسه همیشه به ذهن بسپرم.
من خیلی سعی کردم تا دختری رو پیدا کنم که از هر لحاظ کامل باشه و الان میبینم که بالاخره اون کسی رو که میخواستم پیدا کردم.شادی و سعادت من زمانی تکمیل میشه که امسال من و برادرم هم دانشگاه قبول بشیم.اون وقت میتونم خودم رو خوشبخت ترین مرد زمین بدونم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شماره9 چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

تجربه چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

با شناخت و تجربه ایی که من از خوندن نوشته ها تون دارم احساس میکنم اینم به نتیجه نمیرسه.ببخشید.

درود بر تو.بعضی وقتها خودم هم همین نظر رو دارم.به هر حال رکورد من تو داشتن رابطه دوستی با یه نفر یک ماه بوده.باید دید چی میشه.

magam چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ http://magam-khaton.blogsky.com

بهتره درباره چیزی که اطمینانی به موندنش نیست خاطره ای باقی نمونه چون بخاطر آوردنش باعث حسرت خوردن میشه.

نه.من اونجوری نیستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد