تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به عقیدهٔ من، ترس اثرگذارترین ابراز برای نابودی یک شخصیت و روحِ مردم است.

من نمیدونم چرا "ال  بور خیلی سفید",مرتب به من میگه که تو ترسو هستی.از این موضوع اصلا خوشم نمیاد.دیگه هم دوست ندارم باهاش دعوا بکنم.
نمیدونم والا اگر منطقی و خوشرفتار و توام با مهربانی رفتار بکنی یه مرد ترسو تلقی میشی.چی به سر طرز تفکر دخترا اومده?

نظرات 3 + ارسال نظر
مارسل یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ق.ظ

شاید واقعن ترسو هستی.
آدم که خودش نمیفهمه که ترسوه

چه میدونم والا.خودم که فکر نمیکنم.

phil دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

یه دو تا داد بیداد کن نعره بکش دخترا خوششون میاد.از پسرای فرهیخته کم دختری خوشش میاد تو این دوره زمونه

بد هم نمیگی.
این روش رو امتحان کردم،این دفعه به من میگه تو خیلی بداخلاق و تندخو هستی.

مرد تنها سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ب.ظ

تو ، توییی دیگه ... هرکدوم از این دخترا یه چیزی بگن بعد خودتو ناراحت کنی نمیشه که ...

والا چی بگم.ناراحت میشم دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد