تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر میتوانستم دوباره زندگی کنم دفعه دوم تو را زودتر پیدا میکردم تا طولانی تر دوستت داشته باشم.

اپیزود اول:چند روز پیش با یه دختری که همکار هستیم به طور اتفاقی تو یه تاکسی افتادیم و تا سازمان رفتیم و هر کس هم کرایه خودش رو حساب کرد.این دختر یه بار به من گفت که من تو تیم ملی والیبال بودم که من فکر میکنم لاف زد.و دیشب هم خواب دیدم که برهنه و لخت مادرزاد تو زمین والیبال دراز کشیدم و اونم یه شرت تنگ و کوتاه پوشیده و میپره رو هوا وضربه آبشار میزنه و توپ دقیقا با سرعت زیاد به بیضه های من برخورد میکنه.و من هم میخندم.

اپیزود دوم: "ال بورِ خیلی سفید" میخواد دماغش رو عمل کنه و به خانوادش هم چیزی نگه،بعد من دارم به این فکر میکنم که مثل آدمهای زیادی که رفتن عمل کردن و دیگه به هوش نیومدن و مردن،این واسه دماغش بره عمل بکنه و تو عمل بمیره.اون وقت خیلی بد میشه و بعد برن تو موبایلش نگاه کنن و مسیج های من رو ببینن.

اپیزود سوم: خیلی دلم میخواد برم ترکیه یا تایلند و مناظر طبیعی اونجا رو ببینم.

اپیزود چهارم: این روزها مرتب این جمله داره تو مغزم میچرخه:"بیا وداع کنیم،بیا وداع کنیم اگر بنا باشد کسى از ما بماند ، همان به که تو بمانى کینه ى تو به کار این دنیا بیشتر مى آید تا عشق من."

اپیزود چهارم:دوباره روزهام دارن به یه سیکل تکراری تبدیل میشین.

اپیزود پنجم:هر کس که این جمله رو گفته واقعا درست گفته که:" دوست داشتن پذیرفتن آزرده خاطر شدن است".این که یه نفر رو واقعا و از ته دل دوست داشته باشی باعث میشه که تو همیشه زندگیت تحت الشعاع اون نفر قرار بگیره.حالا میخواد بچه ات باشه،زنت باشه،مادرت باشه،نامزد یا دوست دخترت باشه.

اپیزود ششم: دیشب زن داداش من بهم میگه که واست یه دختر پیدا کردم.هر چند که از من خوشگلتره و من ناراحت میشم که این زنت بشه اما بیا بگیرش.


نظرات 4 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com/

با اپیزود 4 ام موافقم...

ممنون

Friends یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ب.ظ http://friends.blogsky.com

نه خدایی خندیدی؟
نه خدایی؟

خواب بود دیگه.چی کار کنم

فرح پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ق.ظ

پای اپیزود اول ودوم مردم ازخنده بالش رو گرفتم جلو دهنم تاکسی بیدارنشهولی تو محل کارت ازهمه خواستگاری کردی دمت گرم

خانومی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 ب.ظ http://maaan.blog.ir

چه اعترافی!!
خوبی عروس آخر بودن اینه که بعد از من عروس دیگه ای وارد خانواده نمیشه .
بدیش هم اینه که اگه خوشگل باشی یه فامیل چشم دیدنت رو ندارن !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد