تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

صبح شنبه خر است.

مورد اول: همسایه طبقه پایین دو سال از من بزرگتر هست و بچه اش دیروز به دنیا اومد.همکارم سه سال از من بزرگتره و بچه اش تو هفته گذشته به دنیا اومد.و تقریبا همه هم دوره ای هام رو دارم میبینم البته به لطف فیسبوک که نه تنها ازدواج کردن بلکه بچه هاشون هم به دنیا اومدن.انگار دارم عقب میوفتن.ولی لامصب این مجردی چنان لذتی داره که با هیچی نمیشه عوضش کرد.شاید سنم بالاتر بره و ازدواج کردم پشیمون بشم که چرا زودتر ازدواج نکردم.نمیدونم والا.

مورد دوم:این چند روز تعطیلات رو رفتم به یه مسافرت که خیلی خوش گذشت.مسافرت بعدی اگر خدا قسمت بکنه یا باید برم ترکیه یا تایلند.

مورد سوم:چند روز پیش چنان طوفانی رو از پنجره اتاق شاهد بودم که در تمام عمر نیمه شریف بیست و نه ساله ام شاهدش نبودم.

مورد چهارم: تو این شبکه های اجتماعی یه عکس هایی هست که یه متن روش نوشته و مردم واسه دیگه به اشتراک میزارن که نمیدونم اسمشون چی هست٬ اما متن یکیشون جالب بود و نوشته بود که: رابطه ای که تا sms ندی و زنگ نزنی از طرف خبری نیست یه رابطه سه نفرست یا چند نفره که به نظر بنده حقیر همین طور هست.

و السلام.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد