تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نژادپرستی

ما ایرانی ها یکی از نژادپرست ترین کشورها هستیم و احساس میکنم که این حس نژادپرستی یا بهتر بگم توهم خودبرتر بینی تو این چند سال اخیر یه رشد فزاینده و حیرت آور داشته.و باز هم حدس میزنم که وجود سایتی مثل فیسبوک به این نژادپرستی و توهم بیشتر دامن زده.نمیدونم هم کی قراره دست از این تفکرات برداریم.

الان متوجه یه نمونه جدید از دسته گل های مردم شریف و همیشه در صحنه شدم.اشکان دژاگه فوتبالیست خیلی خوبمون که اتفاقا علنا و بارها و بارها به خاطر حمایتش از مردم غزه و نرفتن به اسرائیل مورد شماتت و بازجویی و اهانت قرار گرفته به یکی از باشگاه های عربی رفته.نمیدونم قطر رفته یا امارات.حالا مردم خوب ما همگی هجوم بردن به پیج فیسبوکش و سیل پیام های توهین آمیز رو به مردم عرب و اون کشورها حواله کردن که بسیار جای شرم داره.

از همه تعجب آورتر کسایی هستن که ادعای مسلمانی دارن و خودشون رو یه مسلمون واقعی میدونن و اسم و فامیل عربی هم دارن و عکسای فیسبوکشون و کاور فیسبوکشون شمایل مذهبی هست اما به مردم عرب فحش میدن.

نظرات 2 + ارسال نظر
taha پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ http://testehoosh.blogsky.com

با سلام وبلاگتون خیلی خوبه تقاضای تبادل لینک با شما را داشتم لطفا وبلاگم را با عنوان تست هوش و خطای دید (http://testehoosh.blogsky.com/)لینک کنید و بهم اطلاع دهید تا من هم لینکتون کنم
با تشکر

بهناز یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ق.ظ

دقیقا...نمیدونم بعضیا واقعا توهم چیو دارن....همچی از کوروش و داریوش حرف میزنن و مردم دیگر کشورها رو پایینتر از خودشون میبنن انگار کوروش هخامنشی انگار همین دیروز عمرشو داده به من وشماااا...
آقاجون من یه کم واقع بین باش...یه نکاه به دورو برت بنداز ببین الان چی هستییی؟؟...اون هرچی بود تموم شد مال 3000 سال پیش بود...الان چی هستس؟ و کجای دنیا فرار داری....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد