تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جنگ تا کی؟

نمونه هایی دیدم از این که آدمها به خاطر این که لایک بیشتر یا فالوور بیشتری تو شبکه های اجتماعی داشته باشن دست به کارها و حرفهای عجیبی زدن.نمیدونم درستِ یا نه اما فکر میکنم همین شبکه های اجتماعی مثل توئیتر هستن که باعث میشن تروریست ها دلگرم تر و با رغبت بیشتری جنایت انجام بدن.نه که مستقیما مسئول باشن.اما هیچ کاری هم نمیکنن.مثلا یه تروریست داعشی تو سوریه از خودش با اسلحه عکس میزاره و توییتر هیچ واکنشی نسبت به اکانت اون شخص نشون نمیده و مثلا یه مقداری لایک یا ریتوئیت یا فالو میگیره و بعد از اون با اشتیاق بیشتری به خاطر جذب مخاطب بیشتر دست به کارهایی میزنه که از دایره فکر ماها هم خارجِ.مثلا سر آدمها رو میبره و تو دیگ میندازه یا با سر بریده آدمها و سربازهای بدبخت فوتبال بازی میکنن و فیلمش رو تو یوتیوب و این جور سایتها میزارن یا این که یه نفر دیگه سر بریده یه آدم رو میده دست پسر بچه 4 ساله اش و عکسش رو میزاره تو این سایتها و کل دنیا میبینن و هیچ واکنشی هم از طرف مسئولین اون سایتها مبنی بر بستن اکانتشون انجام نمیشه.


این روزها فیلمهایی از نجات کردهای ایزدی میبینم که بسیار متاثر میشم.وقتی که هلیکوپتر وسط بیابون میشینه و چند زن و بچه به زور خودشون رو میندازن تو هلیکوپتر تا نجات پیدا بکنن قلب آدم از جا کنده میشه.

ما آدمها و به خصوص خود من خیلی پست شدیم.هیچ کاری نمیکنیم واسه نجات این آدمها و دنبال این هم نیستیم که بریم دنبال این که ببینیم چه کمکی از دستمون برمیاد.

نمیدونم والا چی شد که این داعش به این قدرت عجیب رسید و روز به روز هم داره قویتر میشه از هر لحاظ.اما خدا به خیر بکنه.

نظرات 3 + ارسال نظر
م پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ http://7site.blogsky.com/1393/05/05/post-4/

سلام واقعا وبلاگ جالب توجهی داری موفق باشی
دوست عزیز
سیستم درآمدزایی که می خوام بهتون معرفی کنم سیستمی کاملا جدید که پتانسیل درآمدزایی بالایی داره و از همه مهتر اینکه در قالب همون سیستم هایی است که پولتون رو از خود اعضای سایت می گیرین، نه از خود سایت یا شرکت یا ادمین و .... و نکته بسیار خوب این سیستم اینکه:
شما مستقیما پول خودتون رو از همون کسی که دعوت می کنید، دریافت می کنید
یعنی همین الان اگه تو سایت ثبت نام کنید و مثلا یکی از دوستاتون رو زیرمجموعه خودتون کنین، مستقیما 1 دلار ازش دریافت می کنید. تا چهار سطح هم درآمد دارین...
ادرس وبلاگ من با راهنمایی وتوضیح کامل:لطفا فقط با پرفکت مانی ثبت نام کنید
http://www.7site.blogsky.com/1393/05/05/post-4/
http://www.7site.blogsky.com/

سپهر پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
وب جالبی داری، کاش پروفایلی چیزی می گذاشتی تا بیشتر با شما آشنا می شدیم!

نگار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ب.ظ http://Zan94.blogsky.com

تا اینجا یعنی مرداد پارسال خوندمت.

خوبه که یادداشت های یک مرد متاهل رو میخونم .
میفهمم مردا چی چیزهای ناگفته ای دارند !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد