تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر سلامتت روز بروز تحت تاثیر قرار می‌گیرد، برعکس چیزی را که احساس می‌کنی بگو.

تهران رو خیلی دوست دارم.اما انگار نمیتونم تو این شهر تفریح بکنم.همش یا سر کار هستم یا خونه خوابم.جنوب رو هم دوست ندارم.و این که نمیدونم چرا همیشه دلتنگ جایی هستم که تا حالا اونجا نبودم و نمیدونم کجاست.

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان شنبه 22 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

من هم خیلی دلم تنگ میشه... برای جایی که اصلاً نمی دونم کجاست ...
ولی تهران ، به نظر من هم جایی هست برای کار و کار و کمی زندگی ...
نمی دونم چرا... حس می کنم تفریح در تهران ممکن نیست اصلاً ... با وجود کلی پارک های خوب و امکانات قابل قبولی که هست...

ثریا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ب.ظ

مسافرت کن به یه کشور خارجی
با پول هات، عشق و حال کن. نه اینکه پس انداز نکنی ولی اگه همه ی پولتو پس انداز کنی، اون وقت بچه هات از پولت لذت می برن نه خودت.
چه کارهایی همیشه دوست داشتی انجام بدی اگه پول داشتی؟
اونا رو انجام بده. حالا که پول داری.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد