تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حماقت هیچ‌کس به اندازه‌ای نیست که جنگ را به صلح ترجیح دهد.

یک مسئله رو میخوام مطرح کنم و اونم اتفاقی است که توی پاکستان افتاد و یه چند تا از این عوضی های طالبان وارد مدرسه ای میشن و حدود 140 بچه رو که بین 6 تا 15 سال داشتن رو میکشن.کودکان معصوم و بی گناه.من صبحهای سرد و خیلی زود که میام سر کار به این چیزا فکر میکنم که چه به سر این آدمها میاد که تا این حد سنگدل میشن و به جرات میتونم بگم که سنگدل و بی رحم لغاتی قاصر در وصف این جور آدمهاست.و بعد بیشتر فکر میکنم و با خودم میگم یه گوشه از دنیا مردم واسه قورباغه و سگ و گربه و موش خونگیشون بیمارستان و کلینیک و مراقبهای ویژه پزشکی دارن و یه گوشه دنیا میرن تو مدرسه و رو سر 140 پسر بچه مدرسه ای تیر کلاشینکف خالی میکنن.
نظرات 1 + ارسال نظر
phil پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

یه عکس دیدم،مادر و دختری بودند که صورتشون توسط همسر/پدر اسیدپاشی شده بود و همدیگه رو بغل کرده بودند.
اونم شبیه همین.
میبینی انسانیت رو تا چه حد میشه پایمال کرد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد