تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یادمن و تو برود

چند نکته رو در مورد باورهای غلط افراد مجرد از زندگی متاهلی میخوام بگم:


اول- بر خلاف تصور رایج آدم های مجرد،بعد از ازدواج صبح تا شب و شب تا صبح و عصر و ظهر و بعدازظهر خبری از سانفرانسیسکو رفتن نیست.خیلی زرنگ باشی و وقت داشته باشی و قدرتی واست مونده باشه و خسته کار نباشی و فصل گلاب گیری نباشه و روی خوش ببینی،روزی یک بار یا چند روزی یک بار بری سانفرانسیسکو.


دوم- هیچ این فکر رو نکنید که خودتون روکوسیفردی هستین و همسرتون هم الکسیس تگزاس.به خاطر این که اونا هنرپیشه هستن و واسه این کارا آموزش دیدن و تمام چیزهایی که تو فیلمها میبینید آموزه های غلط از نظر بهداشتی و علمی و روانی هستن و به هیچ وجه کارهای اونا رو سر لوحه خودتون قرار ندین.


سوم- گروهی دیگه هم فکر میکنن که با یه شخص روشنفکر ازدواج میکنن و بعد از ازدواج از صبح تا شب میشینن و در مورد اسپینوزا و تارکوفسکی و گدار و صادق هدایت و کافکا و نیچه حرف میزنن و نقد میکنن.و گروهی دیگه هم فکر میکنن چون نمیتونن آدمی پیدا کنن که در این موارد باهاش حرف بزنن باید ازدواج نکنن.اما خبر خوبی که واسه این دو گروه دارم اینِ که هر دو دارن کاملا اشتباه فکر میکنن.چه آدم خردگرایی باشی با بینش وسیع و دانش بسیار در مورد هنر و فلسفه و موسیقی و سینما و چه آدم متوسطی باشی با دغدغه های عادی،بعد از ازدواج تمام صحبت هایی که با همسرت میکنی خرید لوازم خانگی و عوض کردن پرده ها و غیبت کردن و برنامه ریزی واسه مسافرت و رفتن به مراکز خرید و پشت در اتاق پرو منتظر موندن و اگر خیلی هم خاطر خواه هم باشین اون وسط مسطاش یه چند جمله عاشقانه و والسلام.


چهارم- بعضی از آقایون فکر میکنن که نمیتونن ازدواج بکنن چون برق کاری و لوله کشی و نصب آنتن و کار فنی بلد نیستن و به همین خاطر تو زندگیشون به مشکل بر میخورن.چیزی که میخوام بگم اینِ که هیچ کس این کارا رو بلد نیست.مثل کنکوری میمونه که سوالاتش سخته و فکر میکنی که تو نتونستی جواب بدی اما در واقع واسه همه سخت بوده و همه خراب کردن.پس اصلا نگران نباشید.با یه تلفن و یه پول کم آدمهایی هستن که میان خونتون و لوله کشی و برق کشی و نصب پرده و آنتن و همه جور کار فنی مزخرفی که بلد نیستی رو واست انجام میدن و میرن.و این جوری هم نیست که شما بیست وچهارساعت شبانه روز و هفت روز هفته مشغول لامپ عوض کردن و کارای خونه باشید.وقتی یه چیزی رو درست کردین دیگه درستِ و نیازی به نگرانی نیست.


پنجم- من دوست ندارم موهای زنم رو کسی ببینه،من از این که زنم لباس تنگ بپوشه بدم میاد،من از جلف بازی بدم میاد،من نگران اینم که زنم رو تو خیابون مردای غریبه نگاه کنن.در جواب آدمهایی که این جمله ها رو میگن باید بگم که خوب عزیز من شما با همچین دختری ازدواج نکن.چون این امکان وجود نداره یه آدم بعد از بیست و اندی سال عوض بشه و نتیجه این میشه که همیشه دعوا دارین.شمایی که این فکر رو دارین باید برید و با یه دختر مذهبی و با حجاب ازدواج کنید.یه دخترمذهبی و چادری امکانش هست که به مرور زمان عوض بشه اما یه دختر با فکر باز و پوشش راحت و آزاد رو نمیتونی عوض بکنی و مذهبی و با حجابش بکنی.

نظرات 11 + ارسال نظر
Friends شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ق.ظ http://friends.blogsky.com

من همیشه به نثر نوشتنت حسودیم میشه، همین سانفرانسیسکو رو خیلی خوب بکار بردی.
همیشه شاد باشی

قربونت

مگهان شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

چه جالب بود این پست ...

مرسی

هولدن کالفیلد شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:32 ق.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

آقا یک تا چهار رو کلا بیخیال (که البته درست بودن ها در مجموع!) این پنج خیلی به دلم نشست، جز دو خط آخرش (من معتقدم همه میتونن همه رقمه عوض بشن، یه اعتقاد مذهبی -داشتن یا نداشتن به اون یکی سمت- تغییرش چیز عجیبی نیست) عین اعتقادیه که من همیشه میگم، حتی به مادر گرامی هم گفتم که مادر اینطوریاس! خب واقعاً نه میشه این کار رو کرد از لحاظ تاریخی نه عاقلانه است مطرحش کنی :|

نمیدونم والا

Travis شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام ، نکته های خوبی بودن اگه بازهم در آینده نکاتی اومد به ذهنت از ما جوونای بی تجربه دریغ نکن ...

+ نکته های اول و دوم بسی خنده دار بود :)

چشم.حتما

هولدن کالفیلد یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ق.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

من تایید کردمها :))
نمیدونم نداره که، نمیدونم برای مخالفته :))
کوچکمندم!

. جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ

با کل پستت موافقم صد در هزاراستاد اعظم میگه هیچوقت به امید تغییر طرف مقابل با کسی وارد رابطه نشید حالا فکر کن ازدواج باشه که جنگ جهانی سوم میشه اون زندگی
چرا شکلکای اینجا با وبلاگ من فرق داره از اون گل آبیه بدم میاد ولی خدا روشکر اینجا خبری ازش نیست راستی یه مطلب نوشتم برای تراویس بیکل روح عاصی که به آرامش رسید برات می فرستم بخون ولی فحش ندیا چون تمام شناختم با خوندن یک ساله کل آرشیوت بود
راستی کامنتامو تایید کن خب منم نظر دارم حوصله ندارم از تماس با من بگم
خیلی خاص ها رو تماس با من میگم ببخشید همینجوری میخوام این شکلکا رو امتحان کنم واسه همین روزی یه کامنت خالی میذارم
خل و چلم خودتی هر چی هم تو دلت بگی آینه به خودت بر میگرده

استاد اعظم کیه؟
اینم گل آبی که دوست داری
مطلبت کجاست؟
هرجا دوست داری مطلب بنویس
من به هیچ وجه من الوجود فحش نمینویسم
گل: گل:

مدیکو شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:49 ق.ظ

نمیدونم درست برداشت کردم یا نه
ولی این پستت نشون داد جنابعالی کمی تا قسمتی بد دل هستی
والسلام
قصد خاصی ندارم
فقط برداشتمه

بودم.الان نیستم دیگه

. شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ق.ظ

نبایدم بد دل باشی
اگه اون دوست دختر قبلیات زنت میشدن که باید مذاشتیشون تو قفس با یه نگهبان مسلح
ولی حالا سین چشم سبزه والا بد دل باشی که باید خفت کرد
خیلی بدجنسی تراویس گل ابی میدی ؟ یکی طلبت البته باید تو آرشیوت بگردم ببینم از چی بدت میاد


من از هیچی بدم نمیاد

. شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ق.ظ

یادم رفت بگم
نمیشه که فقط کنجکاوی وفضولی جناب تراویس رفع بشه یه سوال پرسیدم هنوز جواب ندادی از این به بعد یک سوال جواب میدی یه سوال جواب میدم

چه سوالی پرسیدی؟
تو هر چی بپرسی با جون و دل من جواب میدم

. شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:24 ق.ظ

تراویس برو آرشیو سال نود ویکت رو بخون کل پستا رو که خوندم هر دوبار که خوندم یه پسره بی ادبم تو دلم بهت گفتم اینقد با اطمینان نگو فحش نمی نویسی شاید منظورت این بوده که به من فحش نمیدی ولی الان مطمئنم که فحشه رو نوش جان کردم

من کلا حرف بد نمیزنم.اصلا بلد نیستم

mah سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:12 ب.ظ

وای خیلی خوب بود ما اولش که گفتی سانفرانسیسکو من و شوهرمم همینو مگیم و من یهو به وجد میام مثل خنگا فکر میکنم فقط خودم میدونم مثلا جلو یکی دیگه بلند میگم یا تومسافرت یهو میگم بیا شی بریم سانفرانسیسکو اونم هی غیرتی میشه میگه همه میدونن انقدر توهم نزن که رمزیه حرفمون

نه بابا رمزی نیست.همه میدونن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد