تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اعمال انسان‌ها بهترین معرف افکار آن‌هاست.

مورد اول: خلبان بدبخت اردنی رو به فجیع ترین شکل ممکن کشتن و منم مثل یه احمق فیلمش رو دیدم و خیلی ناراحت شدم و تعجب میکنم که اینها دیگه چه موجودات خبیثی هستن و مطمئن هستم که حالا حالاها این کثافت ها تو عراق و سوریه و کشورهای دیگه جنایت میکنن.

مورد دوم: این روزها زیاد به مرگ فکر میکنم و با خودم میگم ای کاش میشد جلوی زوال و پیری رو گرفت.همیشه جوون موند.


نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:46 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

منم خیلی از پیری می ترسم :|
اگه فرمولاسیون خاصی داشت به ما هم بگو

نه متاسفانه.نداره و فکر هم نکنم هیچ وقت چیزی پیدا بشه که جلوی پیری رو بگیره

آویشن پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:45 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

توی حشرات یه هورمونی به اسم هورمون جوانی وجود داره.یهو خدا رو چه دیدین یه سری از دوستان دانشمند برداشتن دستکاریش کردن یه ژلی چیزی واسه تزریق ساختن.حداقل ظاهر پیری از بین رفت.معلوم نیس که با این اوضاع علم هرچیزی احتمال داره.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد