تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیزی جدید.

بعد از ازدواج همه آدمها تغییر میکنن.واقعا تغییر میکنن.حتی من که یک شب در میون "سین چشم سبز" رو میبینم و گاهی وقتها هم چند روزی یک بار میبینم هم رو.حتی من هم با این شرایطی که گفتم تغییر کردم.تغییرات بعد از ازدواجی که من تا حالا فهمیدم به شرح زیر هستن.

هر چقدر که لاغر مردنی و نحیف باشین نمیدونم چه حکمتی تو این ازدواج هست که آدم رو چاق میکنه نه یک یا دو کیلو بلکه در عرض یک سال فکر کنم مردها حدود ده کیلو یا بیشتر چاق بشن.

وقتی مجردی و به مراکز خرید و پاساژها میری ناخودآگاه چشمت دنبال خشتک و سینه زن ها و دخترهایی هست که مانتوی بی دکمه میپوشن.اما تو متاهلی دنبال اینی که ببینی کی ماهی قزل رو کجا ارزون تر میده و گوشت آبگوشتی از کجا بخری و علاقه به داشتن بچه پیدا میکنید.تو متاهلی کمتر مریض میشین و پوستتون صاف تر میشه.

دیگه استرس و تلاطم های جنسی مجردی رو ندارین.

البته یه چیزی بگم اونم اینِ که همه این ها مشروط به نداشتن مشکلات مالی هست.اگر مشکل مالی داشته باشین به گه خوردن و غلط کردن میفتین.

اگر نظر بنده رو میخواید بدونید اصلا مراسم عروسی نگیرید.گور پدر حرف مردم.بزارین هرچی میخوان بگن.مطمئن باشین شما وقتی عروسی میگیرید بیشتر پشت سرتون حرف میزنن.اگر دختری از شما مراسم عروسی و سرویس طلا و تالار و ماشین عروس و آتلیه و این جور چیزا رو میخواست صادقانه بگم قیدش رو بزنید.این دختر واسه شما زن زندگی نمیشه.خیلی ها رو دیدم که عروسی و مراسم پر از تجمل  و پر هزینه برگزار کردن و در نهایت هم به یک سال نشده طلاق گرفتن.


نظرات 6 + ارسال نظر
هولدن کالفیلد یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ق.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

تراویس! این چاقی رو به عینه دیدم ، یه رفیقی دارم هم هیکل خودم بود دوران دبیرستان (180سانت و 62 کیلو) ، الان 180 سانت و 80کیلوئه :))
مورد آخر رو هم بگم ما هم همین قصد رو داریم! اگه قصدمون عملی بشه البته!

کار خوبی میکنید.

مگهان یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

تو فامیل ما هم همین بوده ! پولدار بودن با عروسی های آنچنانی رسما خودشونو بدبخت کردن :| ... نه خیلی پولدارها ... ولی سرمایه ی خوبی داشتن واسه شروع و در نهایت هم طلاق ... 5 تا ازدواج آخرمون نتیجه ش این بود
یه دختری گفت من عروسی نمی گیرم ! به قول شما ایشون رن زندگی
ولی یه سال و نیمه دارن غصه میخورن که حتماً من آدم بی ارزشی بودم که شوهرم برام اون همه هزینه نکرد !: (
الان واقعاً خانوم شما خوشحاله از تصمیمش ؟

خوشحالِ خوشحالِ.اصلا هم پشیمون نیست.

خانم ف سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:24 ق.ظ

والا ما نه مهریه خواستیم نه مراسم نه پول و پله ..هیچی نخواستیم قیدمون رو زد..به نظر من این حرف شما درست نیست دختری که این ها رو نخواد ناخودآگاه ارزش و شان و منزلتش جلو اون آقا پسر میاد پایین..میگه ببین من چه لوبتی هستم که هیچی نمیخواد حتما عیب و ایرادی داره که داره انقدر کوتاه میاد ..ول میکنه میره دنبال اون سانتی مانتال ه پرتوقع!ثابت شد بم که میگماااا..

یک درصد که هیچ نیم درصد هم حرفت رو قبول ندارم.

مگهان سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

البته من خودم از مخالفای سرسخت جشن و اینا هستم !!!
ولی خیلی دخترا دوست دارن و میگم شاید بعد ها پشیمون شن ؛ )
جالب بود خیلی !

آویشن چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:59 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

این که دو طرف بخوان عروسی بگیرن یا نه به نظرم 50% تو زندگی تاثیر داره.یعنی نمیشه قطعی گفت هرکی زیادی بریز و به پاش کرد به طلاق ختم میشه یا اینکه هرکی عروسی نگرفت زندگی خوبی داره.
من هر دو نوعشو زیاد دیدم.به نظرم بهتربن کار اینه که یه جشن بگیرن و فقط اعضاء خونوادشون و دعوت کنن تموم.
ولی متاسفانه الان طرف یکیو تو کوچه هم میبینه دم خونش کارت میفرسته.یه جورایی انگار عروسی میگیرن که پول و هزینه ای که کردن و به رخ بکشن.

هولدن کالفیلد چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ب.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

"خانم ف"
مسلماً وقتی انتخابها نا مناسب باشه، اینجور کوتاه اومدنها و گذشتها اشتباهه، همونطور که انتخاب اون مرد برای زندگی توسط یه زن اصل اصل اصل اشتباهه! من همینجا به خانومها و آقایون عزیز قول شیشصد درصد تضمین میدم، با فکر ازدواج کنن و همسرشون رو درست انتخاب کنن هر کدوم از گذشتهاشون (به شکل کاملاً منطقی) کلی میذاره روی قدر و قیمتشون!
هر پُشت کردن و خیانت کردنی ، معنیش این نیست ما خوبیم اون بد! شاید ما با انتخابمون گند زدیم خب :|

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد