تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دستان تو بوی عید میدهند و من چقدر تو را دوست دارم.

اول:وقتی آمادگی بچه دار شدن نداری زیباترین چیزی که تو دنیا انتظارش رو داری پریود شدن همسرت هست.

دوم: خیلی ناراحت کننده هست که دیگه فیسبوک رنگ و لعاب سابق رو نداره.آخرین آدم زنده ای که تو کره زمین از فیسبوک متنفر میشه من هستم.

سوم:پیش بینی میکنم تا چند سال آینده هیچ کس دیگه PC و لپ تاپ نخره.و همه اسمارت فون داشته باشن.و این که تمام شرکت های اینترنتی کاسه کوزشون رو جمع کنن و مردم فقط از اینترنت سیم کارتشون استفاده کنن.

چهارم:بوی عید میاد،اما یه جوریه،هنوز حس و حال عید رو ندارم.هنوز هم عید منو نگرفته.

پنجم: خیلی از اونایی که متاهل میشن خواسته یا ناخواسته عن میشن و اخلاقاشون عوض میشه و تریپ متاهلی میشن و این گه خوری های اضافی.خوشحالم که هنوز هم کنجکاوی یه نوجوون،طراوت یه کودک و خوشحالی یه نوزاد از دیدن پستون مادر رو دارم.هنوز دارم نفس میکشم و زندگی منو نخورده(بیاد اینو بخوره).

ششم:سین چشم سبز تمام پروژه ها و تحقیق های درسی خودش و دوستاش رو میده من انجام بدم.فکر کنم همزمان با اون منم یه کارشناس ارشد روانشناسی بشم واسه خودم.


نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

: ) یکی از راه های نشون دادن علاقه ی خانم ها به آقایونشون اینه که به همسرشون کار بدن ! همین تحقیق ها و پروژه هایی که توسط بانوی چشم سبز به شما محول شده نشون میده دوستتون داره و روتون حساب باز می کنه!
بعدترش وقتی کارهای دوستانش رو هم حتی به شما میده یعنی خیلی به کارتون ایمان داره و تازه! یک نیمچه پزی هم میاد با توانایی های همسرش جلوی دوستانش ؛ )

نمیدونستم.نکته جالب بود.

علی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:13 ب.ظ

واقعا پنجمی رو خوب اومدی دمت گرم واقعا باهات موافقم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد