تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نوروز آمد.

خب بالاخره سال 93 تموم شد.واسه اکثر آدمهایی که میشناسم و واسه دنیا سال خوبی نبود.ولی واسه من سال خوبی بود.سالی که خونه خریدم و با "سین چشم سبز" ازدواج کردم.

نمیدونم سالی که در پیش داریم چطور سالی هست.اما خیلی دلم روشن هست که سال خوبی باشه.امیدوارم تو این سال جدید ماشین بخرم.و روزهای خوبی با همسرم داشته باشم.

و کلام آخر این که سال نوی همه کسایی که همیشه دنبال کننده وبلاگ من بودن مبارک باشه و همشون رو دوست دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
هولدن کالفیلد جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ق.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

منم دوس داری؟ :|
سال نوی شما و همسرتون مبارک! سال افتضاحی بود خیلی! خوشحالم برای یکی از دوستان حداقل سال خوبی بوده!

بله.تو رو هم دوست دارم.
مرسی از لطفت دوست عزیز.

مگهان شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

اینکه امسال براتون خوب بوده عالیه !
من هم از امسالم زاضیم :| با اینکه به هیچی هم نرسیدم ولی شکررر راضیم چون یه جورایی به سرنوشت معتقدم و میگم خیرم نبوده
ایشالا یه ماشین خیلی خوب تر از انتظارتون بخرید

خانوم ف دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 ق.ظ

به غایت سال بدی بود واسه من تا عمر دارم این سال نکبته اسب رو یادم نمیر
نوروز بر شما و خانم چشم سبز مبارک
امیدوارم تو این سال تعداد پست هاتون بیشتر شه

سین مذکر چشم قهوه ای دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام تراویس
خیلی خلاصه بخوام بگم،یکی ام کمی شبیه خودت و همسن خودت و حقیقتا دلم میخواد با هم رفیق بشیم.
البته بگم که برخلاف تو رگه های همجنس یا دو جنس گرایی ندارم!
ولی عاشق فیلمای اسکورسیزی ام،مخصوصا اونایی که نقش اولشون رابرت دنیروست.

نه.دوست نشیم.میخوای کونم بزاری

سین مذکر چشم قهوه ای دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:20 ب.ظ

:))))))
دمت گرم خدایی.
به شدت جای رفیقی مثل تو حس میشه در زندگیم.
فقط کاش ۲۰ سال زودتر یه جایی دیده بودمت

اون وقت کونم میزاشتی؟؟

سین مذکر چشم قهوه ای دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 02:21 ب.ظ

:))
چرا چرت و پرت میگی انقدر
ولی جدا خوشم میاد ازت اما خدایی نیت پلیدی ندارم :))

خیره ایشالا
نکنیمون صلوات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد