تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عشق مانند جنگ است که آغاز کردن آن آسان و پایان دادن آن دشوار

از اون جایی که این وبلاگ از چند سال پیش تا حالا  بازتاب زندگی من بوده و همیشه هم سعی کردم خود واقعیم لااقل تو این وبلاگ باشم.لذا هر وقت که پست های قدیم رو میخونم چیزای قشنگی از خود ِ قدیمیم پیدا میکنم مثل این پست که در جوابش باید بگم بالاخره پیداش کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیندی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:30 ب.ظ

خیلی هم خوب

مگهان چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

جالبه بگم اینجا جز معدود وبلاگ هاییه که من رفتم و عقب ترهاشو خوندم !
هاها ...
برامم جالبه خیلی وقتا که چه زود متاهل و سر به راه شدین :دی .
خوشحالم که پیداش کردین اون موجود دوست داشتنی رو

قربونت.تو لطف داری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد