تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چیزهای کمی وجود دارند که اساساً تشویق‌کننده و تحریک‌کننده‌تر از دیدن مرگ یک نفر باشند.

بند اول: تو شهر تهران دو ماشین مدل بالا تصادف میکنن و چند نفر کشته میشن.اما چیزی که باز هم منو متعجب کرد هجوم بی امان مردم به صفحه اینستاگرام یکی از این افراد درگذشته بود که دختری 23 ساله بود و خوشگل و خوشگذرون.چه کامنت هایی تو صفحه اش نوشتن و چه حرف هایی که گفته شد.حتی "سین چشم سبز" هم وقتی از دانشگاه اومد به من گفت که تمام بچه های کلاس تو کلاس جلوی استاد گفتن که خوشحال شدن از  مرگ اون دختر و به نظر من عجیب میاد که دانشجوهای فوق لیسانس رشته روانشناسی ما از مرگ یه آدم این قدر خوشحال بشن.این خیلی جای فکر داره.اینایی که فحش میدن و کامنت میزارن تو اینستاگرام قشر متوسط مملکت هستن چه از نظر مالی و چه از نظر تحصیلی و کمبود آنچنانی ندارن.پس ببینید چه خشم عظیم و نهفته ای تو قشر ضعیف مملکت هست.خشمی که به نظرمن از سرکوب امیال جنسی و فقر و بیکاری سرچشمه میگیره.باید فکری به حال اشتغال و اختلاف طبقاتی بشه و گرنه تا چند سال آینده واویلا میشه.


بند دوم:تو کشور عربستان دو پسر نوجوون مورد تعرض قرار گرفتن و کسی هم نمیدونه که تجاوز بهشون شده یا به قول معروف در حد دستمالی بوده.کاری به اینش نداریم.در هر صورت این کار پذیرفته نیست و قبیح و زشت هست.اما چیز عجیب برخورد مردم با این موضوع هست.مردمی که اسم عربی دارن،دینشون و باورهاشون که تاثیر مستقیم بر زندگیشون داره از عربهاست،برای امامان عربی که هزار و اندی سال پیش فوت شدن گریه میکنن و در عین حال به عربها فحش میدن.


بند سوم:این روزها تو شبکه های اجتماعی که بیشتر فیسبوک و اینستاگرام مورد نظر منِ هیچ چیزی جز فحش نمیبینید و نمیشنوید.طرفدارای سامان ویلسون به علیرضا جی جی،طرفدارای تتلو به علیرضا منصوریان،طرفدارای شاهین نجفی به همه،طرفدارای پرسپولیس به استقلال،مذهبی ها به دین ها،بی دین ها به همه ادیان،تهرانی ها به شهرستانی ها،شهرستانی ها به تهرانی ها،سیاسی ها،ورزشکارا و همه و همه دارن همدیگه رو مورد توهین و خشونت کلامی قرار میدن.و با خودم این سوال رو میپرسم که این همه خشم فرو خورده از کجا میاد؟


بند چهارم:دارم میرم کلاس زبان و جالب اینجاست که جایی کلاس زبان میرم که چند سال پیش که اومدم تهران با خودم میگفتم اینجا فقط پولدارها هستن و من هیچ وقت نمیتونم این جور جاها زندگی کنم و حالا بعد از چند سال دارم تو همون محله میرم کلاس زبان و کمی پایین ترش زندگی میکنم و به خودم میگم که من آدم خوش شانسی هستم و خیلی ها هم به من میگن خرشانس.


بند پنجم:روزی نیست که در روزنامه ها خبری چاپ نشه مبنی بر این که دختر جوانی توسط چند پسر ربوده شد و بعد از چند روز اذیت و آزار و تجاوز به قتل میرسه.این دقیقا همون چیزی هست که بهش میگن snuff.کار کثیفی که تو فیلمهای زیرزمینی میتونید ببینید و این فیلمها بسیار نایاب بودن و صد البته همگی ساختگی و نمایشی و در ضمن کسی رغبتی به دیدنشون نداشت.اما الان چی شده که این جور فیلمها شدن الگوی بعضی از جوون ها.من زیادی نصیحت میکنم و بابابزرگ بازی درمیارم و میرم رو منبر،اما واقعا از رواج خشونت بی حد و حصر تو جامعه نگران هستم.


بند ششم:من چه اون زمان که مجرد بودم و چه الان که متاهل هستم به مسائل عجیب جنسی خیلی علاقه داشتم.اما فقط علاقه داشتم و هیچ وقت وارد زندگیم نکرده بودم این چیزها رو و بارها هم به همه گفتم که فیلمهای پورنو و مسائل عجیب جنسی جایی تو زندگی نباید داشته باشن.اما چیزی که هست گرایش های عجیب جنسی و روابط غیرنرمال به شده داره همه گیر و اپیدمی میشه.و مطمئن هستم آینده خوبی نداره این موضوع.


نظرات 5 + ارسال نظر
گیسو شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ

چه حرفای خوبی بود مستر تراویس...

قربانت برم

Friends شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ب.ظ http://friends.blogsky.com

اینقدر قشنگ نوشتی که حیف بود همینجا بمونه
تو وایبر پخشش کردم

قربونت.

هولدن کالفیلد دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:16 ق.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

این خشم مجازی و بی بند و باری مجازی، دو تا از دلیلهاش "احساس قدرت از پشت مانیتور" و "عدم تخلیه هیجانات روزمره به شکل مناسب" هست! جدیدا توی روانشناسی بابش باز شده و مطالعاتی شده!
اون تغییر رفتار جنسی سالم واقعاً یه تهدید هست، این تهدید رو جامعه آمریکای کا بین دهه هشتاد و دهه اول قرن 21 از سر گذروند ، این محصولات جنسی تصویری کاملا تصویر تحریف شده ای ارائه کردن از رفتار جنسی، به طور مثال تا قبل اوج گیریشون رابطه دهانی-تناسلی مذموم بود توی غرب ولی بعدش رسمیت پیدا کرد!!! کلی رفتار نا سالم اضافه شد و تجارت میلیارد دلاری ای رو شروع کرد. اما تحقیقات جدیدتر نشون میده که مصرف کننده های این فیلم ها میدونن که "فیلمـ"ـه! البته این محصولات اونجا رسمیه و اگه کمپانی ایکس با سود میلیاردی روش مانور میداده، چند تا مرکز و بنیاد دیگه خطراتش رو به شکل روزآمد اعلام میکردن که جامعه مصرف کننده رو آگاه میکرد! این اتفاق آخر توی ایران نمیفته و من امیدوارم توی یه بازه پنجاه ساله مردم بفهمن که این "فیلمه"!!! کمتر از اون ممکن نیست به نظرم!

دقیقا درست میگین شما.

چند ذلعی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:23 ب.ظ

در مورد بند اولت می تونم بگم بعضی از آدما وقتی می بینن کارایی که خودشون نمی تونن انجام بدنو یکی دیگه داره انجامش می ده بدون هیچ محدودیتی این واکنشا رو نشون می دن

ثریا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ب.ظ

علاوه بر فقر، که عامل خشم ملته، گرسنگی هم هست. مردم گشنه ان. جدی می گم.
پس چرا اینقدر رستوران ها و فست فودها و چمیدونم سوپرمارکت و فروشگاه هایی که خوراکی می فروشن، پشت سر هم باز می شن؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد