تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سخن روز

سخن اول: یه کارتن جای موز دارم که توش پر ازcdو dvd فیلم هست.داشتم مرتبش میکردم که لابه لای فیلمهای موج نوی فرانسه و فیلمهای سورئال لوئیس بونوئل و فیلمهای مبهم دیوید لینچ و شاعرانه های تارکوفسکی و شاهکارهای سینمای شوروی و صد فیلم برتر تاریخ سینما در همه دوران ها یهو فیلم چارچنگولی ظاهر شد.از تعجب داشتم شاخ در می آوردم.با خودم گفتم چه جالب.من کی فیلم چارچنگولی رو خریدم؟هر چی فکر کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم.پس فیلم رو گذاشتم و اون سکانس رقص رضا شفیعی جم تو بازداشگاه رو دیدم و لذت بردم.

سخن دوم:امتحانات سین چشم سبز داره نزدیک میشه،عیارش تو این ترم سنجیده میشه و معلوم میشه که مرد درس خوندن هست یا نه؟

سخن سوم:این روزها بیشتر وبلاگ میخونم تا بنویسم.بیشتر واسم تصمیم میگرن تا بگیرم و در کل به حالتی از تسلیم در مقابل هر چیزی رسیدم.

سخن چهارم:اگر میخواین زندگی خوب و شادی داشته باشین نباید در مقابل همسرتون بایستین.واسم ثابت شده که خانمها اگر بخوان کاری رو بکنن در نهایت انجامش میدن.پس بهتره در مقابلشون ایستادگی نکنید و خودتون رو بسپرید بهشون.

سخن پنجم:تقریبا همه دوستام ازدواج کردن.خدا رو شکر که منم ازدواج کردم.به موقع ازدواج کردم.امیدوارم فعلا بچه دار نشیم تا موقعش برسه.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد