تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مهر از سر نامه برگرفتم/گویی که سر گلابدان است

دوستی مستغنی الوصف از من پرسیده بود که آیا آدمی بعد از ازدواج هم فیلم پورن میبیند؟

جواب یک کلمه هست:آری

دیگران رو نمیدونم.من در مورد خودم حرف میزنم.من قبل از ازدواج فیلمهای پورن عجیب و غریب دوست داشتم.الان هم دوست دارمو میبینم،منتها در خلوت و به دور از چشم دیگران.ولی فقط از روی یه غریزه کنجکاوی میبینم.مثلا یه آدم کوتوله یا یه آدم خیلی چاق یا یه زن که اعضای تناسلی مردونه داره و از این جور چیزا.

اما نصیحت من به دیگران اینه که متاهل ها هیچ وقت این فیلها رو به خاطر تحریک جنسی و مسائل آموزشی نبینن.به چند دلیل:

1- دیدن این فیلمها یه حس مقایسه در ما مردها به وجود میاره.شما وقتی هنرپیشه زن توی فیلم رو میبینی با سینه های سفت و محکم و قد بلند و پوست سفید و باسن بزرگ که مثل بنز داره میده و میخوره ناخودآگاه یه نگاه به همسر نیمه سنتی خودت میندازی که حاضر نیست واست بخوره و قدش بلند نیست و زیربغلش مو داره و مثل تمام آدمها یه نواقصی داره و کم کم دلسرد میشی.

2-توی این فیلمها کارایی انجام میشه و پوزیشن هایی به کار برده میشه که توی جهان واقعی اصلا قابل اجرا نیست.شما هیچ وقت گول این داستان ها و فیلمهای سکسی رو نخورید.

3- فیلمهای پورن کلاس آموزشی نیستند.

4- قبح و حرمت بعضی چیزها رو از بین میبره.هیچ وقت با همسرتون این فیلمها رو نبینید.مثلا دیدن سکس یه زن با دو یا چند مرد و برعکس یک مرد با چند زن خیلی زشتِ.اصلا با همسرتون این فیلمها رو نبینید.


و در پایان بگم که اوائل ازدواجمون یه روز خونه اومدم و سی دی های زیادی رو شکسته تو سطل زباله دیدم به این عنوان که این فیلمها غیر اخلاقی بودن و "سین چشم سبز" شخصا نابودشون کرد.که "سالو:21 روز در شهر گناه" و "خیالبافها" و "مالنا" جز این دسته از فیلمهای معدومی بودن.

نظرات 3 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

دمت گرم جدا.

دم خودت گرم

چند ذلعی چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:43 ب.ظ

چقد خوبه که از تجربیاتت می گی اونم انقد صادقانه..

مگهان شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:24 ق.ظ

من عاشق سین چشم سبز نیمه سنتیت هستم.

+ همین

قربونت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد