تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

رمضان ماه خدا آمد

آقا ما نخوایم به مهمونی خدا دعوت بشیم کی رو باید ببینیم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
آویشن سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

والا

مگهان شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ق.ظ

خب شما می تونی نشی که :دی

مثل همه ی 70میلیون جمعیت ایران نهایت 5میلیون نفر دعوت رو می پذیرن فک کنم :دی

. پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 ب.ظ

جالبه که هنوزم نوشته هاتو میخونم و برام جذابه

مرسی از لطفت و ممنون که میخونی.
اما شما؟

سارا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام من چند سال پیش وبلاگتون رو می خوندم و الان توی بوکمارکای قدیمی پیداتون کردم, گفتم ببینم چقدر عوض شدید :دی

مثل اینکه ازدواج کردید, خیلی مبارک باشه.
یادم هست که تو نوشته های قبلیتون همیشه می گفتید دوست دارید همسرتون یک دختر بور و چشم سبز باشه مثل اینکه به آرزوتون هم رسیدید. بازم تبریک می گم و امیدوارم خوشبخت بشید :)

شرمنده آدرس نمی ذارم, بلاگفا خیلی وقته ترکیده و هنوز هم درست نشده. من هم بی خونه هستم فعلا :(((

سلام
خیلی خوشحالم که به وبلاگ بنده حقیر بعد از چند سال سر زدید.
فدایی داری.
آره خیلی اوضاع فرق کرده و خیلی خوب شده

. شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ق.ظ

یه دوست قدیمی

امیدوارم هر جا هستی خوش باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد