تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به بوسه‌ای ز دهان تو آرزومندم// فغان که با همه حسرت به هیچ خرسندم

مورد اول:پریروز توی اداره بحث نفس گیر و پر تنشی در مورد مثلث برمودا و عدم وجود متافیزیک داشتم و من سرسختانه معتقد بودم که هیچ چیز عجیبی در اون مکان وجود نداره و هیچ چیزی که هم که خارج از چارچوب مسائل علمی تعریف بشه هم وجود نداره.دیروز اینستاگرام من به شکل عجیبی به هم ریخته بود و به طور اتوماتیک عکسهای مدل های بیکینی پوش رو لایک میکرد و زنهای خوشگل برهنه رو فالو میکرد و من نمیدونستم چرا این جوری شده و با عوض کردن پسورد هم مشکل حل نشد و مجبور به حذف اکانت اینستاگرامم شدم.و باعث خنده همکاران که ببین چیزای عجیب هم تو دنیا وجود داره.


مورد دوم:یا ازدواج نکنید یا زمانی ازدواج بکنید که استقلال مالی داشته باشید.


مورد سوم:واقعا منتظرم ببینم که این توافق هسته ای به کجا میرسه و در نهایت چی میشه.به نظر من که روزهای عجیبی رو داریم پشت سر میزاریم.


مورد چهارم:دیشب سین چشم سبز به من گفت که باید کنار من پای تلویزیون بیدار بمونی و احیا رو نگاه کنی.من گفتم چشم.اما در کسری از زمان به چنان خواب عمیقی فرو رفتم که اگه خود اون آخوند از تلویزیون بیرون میومد و با کتاب مفاتیحش میکوبید تو سرم هم بیدار نمیشدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آویشن پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ق.ظ

پس معلومه اینستاگرامتوندهک شده بوده.
واقعا بدون توان مالی ازدواج کردن سخته،نمیگم آدم حتما پولدار باشه ولی حداقل در حد گذرندون یه زندگی ساده و هزینه های روزمره باید درآمد داشته باشه.
توافق تا پایان تابستون معلوم میشه نتیجه ی واقعیش .
خانوم سین چشم سبز چه ابهتی دارن.واقعا دمشون گرم که شما رو کشوندن پای تلویزیون.
تصور اون آخوند و کتاب مفاتیح من و به خنده انداخت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد