تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

موارد غیر قابل تحمل وبلاگی

چندتا چیز تو وبلاگ نویس ها به شکل اپیدمی وجود داره و من دعا میکنم که بهشون مبتلا نشم.چند تا چیز مزخرف و غیرقابل تحمل:

1-خطاب کردن همسرشون به اسم همسری یا شوهری و قربون صدقه رفتنش

2-عکس بچه هاشون رو گذاشتن

3-شعرای مزخرف عاشقانه

4-تبلیغات حجم دهنده آلت و سفت کردن سینه

5-نوشتن در مورد کتابهای خوانده شده و نشده

6-قالب های سنگین پر از قلب

7-آهنگ گذاشتن روی وبلاگ

8-وبلاگ های خاک گرفته شده و به روز نشده

9-روشن نبودن موضوع وبلاگ.

10-زرت و زرت آدرس عوض کردن

11-نظر یادت نره

12-به وب منم سر بزن

13-منو لینک کن آجی.


نظرات 10 + ارسال نظر
هولدن کالفیلد جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ق.ظ http://insidemonster.blog.ir/

یه هفت هشت تاییش به منم وارد بود که:|:))
نمیدونستم اینقدر از من بدت میاد :))

اتفاقا هیچ کدوم تو وبلاگ تو نیست.

Friends جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ق.ظ

فکر کنم فقط شماره 9 در مورد من صدف میکنه

اتفاقا وبلاگ تو بهترین وبلاگ هست.

هولدن کالفیلد جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ق.ظ http://insidemonster.blog.ir/

چرا دیگه!
دیگه حداقل حداقل حداقل شماره 5 رو که دارم! :دی

mahee جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ق.ظ http://gahnegar.blogsky.com

منم که هیچ کدومشو نداشتم شکرخدا!!

شکر خدا

phil جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

مورد 5 و 9 در مورد من صدق می کنه.نوجوان که بودم وبلاگم آهنگ هم داشت.

ولی الان وبلاگ خوبی داری

خواننده همیشه خاموش جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام
میشه یه سوال بپرسم گزینه شماره پنج کجاش اشکال داره ؟ هر کسی تو وبلاگش از علایقش می نویسه بعضیا هم مثل شما و بعضی دوستان رک و راست حرفهاشون رو میزنن به غیر شماره پنج من با همه مواردش مشکل دارم
به نظرم شماره 5 عالیه من هر وقت بخوام کتابی بخرم قبلش به وبلاگ دوستی که در مورد کتاب می نویسه سر میزنم ودر مورد کتابه یکم اطلاعات میگیرم

ببخشید.

آویشن شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:53 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

مورد 8 شدیدا راجب من صدق میکنه از بس تنبلمو دیر به دیر پست میزارم.
ولی بقیه موارد و باهات موافقم.مخصوصا اون مورد اول.وای که تن آدم مور مور میشه،همسری دیگه چیه.یا اسمشو واضح بگو یا کلا همه چیو سانسور کن.خیلی واژه لوسیه که الانم پر شده تو وبلاگ متاهلا

دقیقا.یه جورایی انگار دارن پز شوهرشون رو میدن.

آویشن یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ق.ظ

آخه دیگه شوهر داشتنم پز دادن داره؟والا.المپیاد ریاضی اول نشدن که.یه شوهر پیدا کردن که اونم جالبه از یه طرف کلی غر میزنن و بدیاشو میگن و در کنارش یه همسری و عجیجم ه بهش وصل میکنن

دقیقا آویشن.

مگهان سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ق.ظ

تراویس من مگهان 5 و 9 :|

شرمنده خلاصه :)) :دی

نه اتفاقا.تو وبلاگ خوبی داری.

رزا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:21 ب.ظ

خدا نکشتت مردم از خنده

فدات رزا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد