تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

موقعی که دختری آزرم و حیای خود را از دست بدهد و دیگر سرخ نمی‌شود، بهترین جزء دلبری خود را از دست داده است.

میخواستم تم وبلاگم رو عوض کنم ولی دیدم نمیشه من سلیقه اش رو ندارم و بلد هم نبودم و گفتم کلا بی خیال.این کارها به من نیومده.

دیگه تو سن 30 آدمها یه کمی پخته تر میشن.مثلا من از چت کردن با غریبه ها کمی میترسم.برای از دست دادن شغلم کمی میترسم.برای تعویض خونه،وام گرفتن،بچه دار شدن و ماشین خریدن کمی میترسم.

میدونید شاید این ترس به خاطر این باشه که من از لحاظ مالی هنوز قوی نیستم.آدم اگه تو حساب بانکیش پول داشته باشه و پشتش گرم باشه میگه کس خارش ولی امثال من از همه چیز و از تغییر میترسن.

نظرات 8 + ارسال نظر
. شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:24 ب.ظ

چت کردن با غریبه ها رو که همه باید بترسن خود من هم کلا پشیمون شدم چون اصلا وابدا دلم نمیخواد حتی تو دنیای مجازی حتی ادمایی که نمیشناسم حتی تو دلشون فکری کنند و قضاوتم کنند ولی گاهی به جایی میرسی که میبینی اگه دردتو به یه غریبه بگی بهتره تا خودی حداقل آسیبش کمتره
بقیه ترسهاتم واسه اینکه بزرگ شدی ادم سنش که از سی بگذره محافظه کار تر میشه و دوست نداره با یه حرکت ناشیانه همه چی رو از دست بده درسته حساب بانکی مهمه ولی بعضی ادما کلا اهل ریسک نیستن و فکر میکنم از اون دسته باشی چون همه چی رو به سختی به دست آوردی و چار چنگولی باید مراقب باشی
حالا تیتر پست چه ربطی به متن داره ؟

معمولا عنوان با خود متن ارتباطی نداره.اینجوری قشنگ تره

. شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ب.ظ

مهندس استعداد اون گل ابی رو میکوبم تو کلتو ولی شانس آوردی امروز بخاطر همون چیزی که گفتم البته اگه خونده باشی حالم خیلی خوبه عوض کردن قالب که کاری نداره میخوای برات انتخاب کنم ؟ سلیقم بد نیست راستی باهات قهر بودم قرار نبود کامنت بنویسم ولی خب این دوتا کامنت رو داشته باش فعلا جون بچت گل ابی نذار
بعدشم اون خط آخر پستت فحش نیست ؟ پس اگه فحش نیست چیه ؟ پسره بی ادب ( گفتم که بقول خودت نگفته از دنیا نرم ) حالا بعد یک سال آرشیو خوندن وبی ادب گفتن تو دلم آخیش راحت و رک به خودت میگم

من همه رو میخونم.
جون تو بزار راحت باشیم.من آدم مودبی هستم.منتها اینجا فقط خود واقعی عنم هستم

کیمی آ شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com/

بهترین جزء دلبری سرخ شدنه ؟؟؟؟؟؟؟؟
آبرو بر ترینشه والا !

. شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 ب.ظ

تو که به خواهر خانمت چیز بدی نگفتی گاهی باید به بدترین شکل بگی که طرف بخود بیاد مثل همون کشیده ای که گاهی خوردیم از بابا مامانمون همونی که از خواب بیدارمون کرده
.................................. زمان ما سرخ شدن بهترین جز دلبری بود الان خیلی از پسرا گستاخی رو میخوان به ملاکاشون تو انتخاب دختر نگاه کن
با چه دخترایی دوست میشن ؟
مگه غیر اینه که جذابیت سکسی دختر تو اولویته براشون
فقط یه سوال برام پیش اومده چرا بعدش میرن سراغ دخترایی که آفتاب مهتاب ندیدشون مگه از اول اون دخترا نبودن

والا تو هم یه سوالاتی میپرسی عجیب و غریب

. یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ق.ظ

کامنتامو گزینشی تایید می کنی ؟
دستت درد نکنه
سوال من اصلا عجیب غریب نیست حیا فقط واسه دختراست ؟

خودت میگی تایید نکن آخه.من نمیدونم والا جواب سوال رو

. یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ب.ظ

راست میگی خودم گفتم تایید نکن ممنونم که حواست هست
ولی این مورد رو تایید کن چون میخوام جوابتو بدونم
میدونی چرا مردا بد دل میشن چون فکر میکنن حیا و نجابت فقط باید واسه زنا باشه ادمایی که خیلی با دخترا میپرن وهر روز با یکی هستن بد دلن چون خودشون باعث میشن اعتمادشون نسبت به زنا ضعیف بشه
بعدشم خیلی راحت میگن خب دختره پا نمیداد در حالیکه خیلی راحت میشه به خودشون بگن خب حالا دختره تو رفتارش اشکال داره و حریمشو حفظ نمیکنه پس من حیا و نجابت خودمو حفظ کنم واقعا تویی که تو پستت می نویسی نمیدونم تا کی میتونم به همسرم وفادار بمونم و این حرفا تا حالا اینطوری به قضیه نگاه کردی ؟ سوال من همین ضرب المثله که میگن در دیزی بازه حیای گربه کجاست ؟ نمیخوام بگم زنا خوب مردا بد چون فکر میکنم همه آدما بدی های خاص خودشونو دارن کنارشم خوبی دارن ولی تو همه افکاری که تا الان بی پرده اینجا نوشتی شده برعکسشم فکر کنی ؟

چه عرض کنم.هر چی شما بگی

یک زن یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 ب.ظ

چه عنوان قشنگی... موافقم

قربانت

. یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:47 ب.ظ

پس بخاطر سین چشم سبز وهمه خوبیهاش هم که شده یک بار فقط یکبار که با خودت خلوت کردی برعکسشم فکر کن یکبار فقط اون تراویس ببخشید اینو میگما خودت گفتی منم حرف خودتو میگم عن واقعی رو بذار کنار وبه تراویسی که با وجود در باز دیزی حیا داره فکر کن تو که از بدو تولد عن دنیا نیومدی به مرور شدی پس میتونی تغییرش بدی
راستش اینقدر از دست زندگی خودم عصبانیم که اینا رو گفتم ادم باید حتی تو فکرشم حیا و نجابت داشته باشه اینا ربطی به دین ومذهب نداره بلکه ذات همه آدما اینطوره حالا یکی مثل سین چشم سبز با مذهب تقویتش میکنه یکی هم برعکس کلا بیخیال اونی که تو وجودش هست میشه
مثل این میمونه که ادم وجود دست وچشم خودشو انکار کنه مطمئنم که هر آدمی وقتی برای بار اول کاری رو میکنه عذاب میکشه وجدان درد میگیرش ولی بار دوم تا دهم خیلی عادی میشه سکس وخیانت واین کثافتکاری ها هم همینطوره چه برای زن چه برای مرد
تاییدش کن لطفا و دوستانه ازت خواهش میکنم با خودت خلوت کن نذار زندگیت 15 سال دیگه مثل من بشه نذار همسرت بین عشق و نفرت گیر کنه که واسه یه زن بدترین درد همینه سرطان روحه واسه من کار از کار گذشته

چشم.مرسی از راهنمایی شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد