تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نقطه‌قوت زن‌ها در این است که تخیلات را واقعیت می‌پندارند.

من  تازه ازدواج کرده بودم.خواهر خانم من دختر قدبلند و خوشگلی  هست.

یه شب که تنها خونه بودم و از سر بیکاری واقعا داشتم با تخمام بازی میکردم بهم مسیج داد و سر درد دل رو باز کرد که من با یکی دوست شدم اما ازم خواستگاری نمیکنه و فقط میگه بریم بیرون و بگردیم.بعد ازم پرسید به نظر تو چه هدفی داره؟؟منم خدای بالا سر شاهده فقط از رو دلسوزی گفتم که میخواد بکندت و ولت بکنه.گفت یعنی چی؟من که دخترم.منم قشنگ بهش گفتم میخواد کونت بزاره و بعد که کردت ولت بکنه.هدفش اینه.خواهر خانمم با من خداحافظی کرد و دیگه هیچ وقت بهم مسیج نداد و هر وقت هم منو بعد چند ماه میبینه با من حرف نمیزنه.

نمیدونم والا ولی بعضی وقتها با خودم میگم نباید این نصیحت دلسوزانه و برادرانه رو بهش میکردم.

همه اینا زمانی به ذهنم رسید که خواهرخانم عزیز عکس پروفایلشون رو عوض کردن و خون به دل عشاق گمنام کردن.

نظرات 5 + ارسال نظر
میم چشم سبز شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ب.ظ

تلافی چند روز ننوشتن رو در اوردی. اخه ادم ایحوری که یه خانوم و نصیحت نمیکنه

والا من فکر کردم کار خوبی میکنم

کیمی آ شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com/

منم یه شوهرخاله دارم که سال ها پیش از دستش در رفت و یه جوک نیمه بد برام فرستاد
از اون سال تا حالا ، تو هیچ جمعی از تیکه ها و ضایع کردنای من در امان نیست !

عجب ظالمی هستی تو

mahee شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ http://gahnegar.blogsky.com

هاهاها...خب خیلی رک نصیحت کردی بالام جان..انتظار داشتی بعدن تشکرم بکنه ازت؟؟؟

بله.پس نباید تشکر بکنه؟

آویشن یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ق.ظ

برعکس 3 تا کامنت قبلی به نظر من خوب کردی که بهش گفتی.این خوب بود که دروغ بگی و بهش وعده بدی اون پسره میاد میگیرتش و هدفش جدیه؟!!واقعا بعضیا یه جوری حرف میزنن من میمونم اینا تو همین عصر حاضر دارن زندگی میکنن یا دوران ماشین بخار .والا

منم مثل تو فکر میکنم

mah سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:30 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد