تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نفرت

مادر جنده حروم زاده.ایشالا که پای همون منقل سکته کنه و گوربه گور بشه مرتیکه جاکش پفیوز حروم زاده دیوث.اونقدر بوی تریاک از طبقه پایین میاد تو خونه من که انگار تو خونه ما بساط تریاک کشی رو پهن کردن.مادر هر چی تریاکی رو گاییدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خسرو پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:15 ق.ظ http://khane8tom.blogsky.com

. درود . اغلب پست ها و نظرات را خواندم . تحصیلات
. شما را نمی توانم حدس بزنم . . . اما تجربه خوبی
. دارین . . از روح پاک و زندگی سالمی بر خوردارید .
. و یعنی این که خواهش مرا برای . . ویراستاری
. ادبی این پست قبول می کنید . . . . این درست که در
. فضای مجازی هستیم . اما . ما ، انسانیم و نمی
. توانیم انسانیت و عواطف انسانی را نا دیده بگیریم .
. شما می توانید با یک تماس از نیروی انتظامی کمک
. بخواهید . . . و مشکل خیلی زود بر طرف میشود .
. میماند این که من منتظر حضور سبز شمام .

Friends پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:52 ق.ظ

ما خیلی وقت پیش، حدود سال 79 یه همسایه تو مجتمع داشتیم که همین طوری بود، این بنده خدا یه خانوم مجرد با یه پسر بچه بود و مستاجر.
این خانوم واسه اینکه بوی تریاک پخش نشه یه مایع ضد عفونی کننده میزد که شدید بوی ترشی میداد، ما اول فکر میکردیم این وسواس داره، خوب مشکلی نبود، بعدش یه ظهر پسرش که حدود 7 ساله بود آمد در خانه مارو زد گفت مادرم حالش بد شده، مادر من رفت دید خانوم توی وان حموم غش کرده، بعد که حاش بهتر شد گفت سرع دارم و اینها.
خلاصه دیگه قضیه لو رفت و اینها، پدر من یه دوستی تو دایره مبارزه با مواد مخدر داشت، یه روز گله ای ریختند خانه ی این خانوم و دو نفر دیگه هم بودند، دستبند به دست بردنشون، چون هم تو مجتمع بود هم اینکه خانوم بود زیاد نگران این نبودیم که شر شه، ولی شما باید مراقب باشی، مخصوصا اینکه ازدواج هم کردی.
اون همسایه ما هم بعد از این جریان رفت از اونجا.

یک زن پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:21 ب.ظ

من میرم چشامو بشورم، شما هم برو دست و دهنت رو بشورولی جمله آخرو از طرف من هم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد