تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهشت هر کس خانهٔ اوست .

تصمیم دارم تو مهر ماه خونه رو عوض کنم و از اون جایی که آدم عجولی هستم.نمیدونم خونه ام فروش میره یا نه و این که آیا خونه خوبی گیرم میاد که بخرم.خیلی استرس دارم واسه این مورد خرید و فروش خونه.پارسال به برادرم گفتم که بیا با هم بریم بنگاه و معامله بکنیم اما نیومد باهام.بعدش هم که همسرم جهیزیه اش رو آورد گفت من میخوام برم چشمه آب گرم و نیومد به من کمک بکنه و من مجبور شدم تمام این چهار طبقه رو خودم دست خالی وسایل رو ببرم تا بالا و بیام پایین.

خونه تو تهران خیلی گرونه.متری 9،متری ده.من نمیدونم دلیل این گرونی چی هست؟واین که آیا کشورهای دیگه هم خونه گرونه؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آویشن سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ب.ظ

وای خرید خونه و پیدا کردن خونه مناسب خیلی سخته،یاد وقتی افتادم خودمون میگشتم دنبال خونه.سر و کله زدن با بنگاهی ها آدم و روانی میکنن.فروش خونم از این بدتر،اینکه میبینی خونتونو که توش پر از خاطراته خوب و بد هست و باید به چه قیمت کمی بفروشیش بره.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد