تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فراموشی، آسان ترین راهِ زندگی است.

هیچ کس تولد من یادش نبود.از اوناش نیستم که انتظار کادو و کیک و جشن داشته باشم.اما دلم میخواست اقلا بهم یه تبریک ساده بگن.من تولد همه یادم میمونه و به همه هم کادو میدم.اما هیچ کس تولد من رو به یاد نداشت که بهم تبریک بگه حتی همسرم.تازه یک ساله که ازدواج کردیم.مادرم هم که تولد بچه های خواهر و برادراش هم یادش هست تولد من که پسرش هستم رو به یاد نداره.برادرم هم امروز اومده بود تو دفترکارم و فقط داشت پز میداد که کیش بودم و واسه زنم از اون جا طلا خریدم،

خواهر زنا هم که موقع تولدخودشون و روز دانشجو خوب بلدن از زن  من پول و ساعت هدیه بگیرن.اما یه مسیج هم به من ندادن.اصلا نمیدونن که امروز تولد منه.برادر خانمم هم که روز تولدش بهش دوتا تیشرت دادم.کونم داره میسوزه.

نظرات 18 + ارسال نظر
mahee چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:54 ب.ظ

چه بد! من که از خانواده ام هم انتظار تبریک دارم هم کادو!! والا!

والا دیگه کاریش نمیشه کرد

مدیکو چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ http://amnesia.blogsky.com

منم واقعا بدم میاد تولدم فراموش شه
دلم میخاد واست کادو بخرم
خیلی خوبی تو

نه بابا.عنی بیش نیستم

مدیکو چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ب.ظ

درسته با من بدی ولی ادم خوبی هستی
من ایمان دارم به این
و همچنین جذاب

من با هیچ کسی بدی نیستم
نمیدونم خوبم یا نه.سعی کردم که خوب باشم
جذاب که اصلا و ابدا.نه اخلاقی نه چهره.به قول بعضی ها گنده دماغ هستم.قیافه هم که گه مطلق

مهشید چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ب.ظ

ﻟﺒﺖ ﺷﺎد و دﻟﺖ ﺧﻮش
ﭼﻮ ﮔﻞ ﭘﺮ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ
ﺑﯿﺎ ﺷﻤﻌﺎ رو ﻓﻮت ﮐﻦ
ﮐﻪ ﺻﺪ ﺳﺎل زﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ
تولدت مبارک ^_^

من حالا برعکسم کلا همون دو سه نفری ام
ک یادشونه تولدمو و از ی هفته جلوتر رفتارشون
مهربون میشه
و شروع میکنن ب سراغ گرفتن و حال احوال کردن
ک مبادا خیلی ضایع باشه همون روز تولدم بعد ی سال دارن
سراغمو میگیرن ،
رفتارشون میره رو اعصاب
کلا همیشه دلم خواسته کسی یادش نباشه
و اصلا اون روز بیادم نیاره
…………

خوش به حالت

خانم ف چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

حتی سین چشم سبزم یادش نبود؟!!!
یه قهر حسابی بکن پس :)

نه دیگه قهر بی قهر.قهر کردن فقط باعث عذاب خودم میشه

مسعود چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ب.ظ

تولدت مبارک رفیق.
دیگه یادم میمونه.
امروز تولد یکی بود بهش اس ام اس دادم کیرم بهم پس نداد در جواب!!

بیخیال.ناراحت نشو

sani چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ب.ظ

واقعا ناراحت شدم ازین بابت :-(
خیلی بده

یک نیمچه دختره ۲۵ساله پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ق.ظ

تولدتون مبارک..سالهای سال شاد باشین.خواننده خاموش وبلاگم که بالاخره بحرف اومدم:-) تقریبا هر روز به اینجا سر میزنم.گاهی وقت ها خوشحال میشم گاهی وقت ها غمگین.امیدوارم دهه سوم زندگیتون پر باشه از اتفاق های قشنگ در کنار سین چشم سبز...

قربونت.چه کار خوبی کردی که حرف زدی عزیزم

آیدا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:43 ق.ظ http://dali.blogsky.com

تولدتون مبارک. منم همینطوریم و انتظار حداقل یه تبریک خشک و خالی رو دارم اما همسرم معمولا یادش می رفت تا اینکه ازش خواستم که همانطور که من روز تولدش سعی می کنم خوشحالش کنم حالا چه با کادو چه با گرفتن جشن تولد چه هر چیز دیگه اون هم می تونه با یه تبریک ساده کلی منو خوشحال کنه.
منم کلی دلگیر می شم از اینکه دوستا و کسایی که همیشه حواست به تولدشون هست کاملا تولد من رو فراموش می کنند و انگار نه انگار. شاید بهتر باشه ما هم باهاشون مثل خودشون رفتار کنیم.

دقیقا منم همین تصمیم رو دارم

یک زن پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ق.ظ

تولدت مبارک آقا.... همیشه خوشحال باشی

فدات خانم.مرسی از لطفت

م ر ی م ی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:53 ق.ظ

ناراحت نشو تراویس..................تو دوست داری و اهمیت میدی و یاد تولدای اطرافیانت هستی..........اما ممکنه یکی دیگه اصلا این مورد براش مهم نباشه و این دلیل بی مهری یا بی توجهی به تو نیست...در عوض جایی دیگه که براشون مهمه جبران میکنن.....
مثلا دیدم کسی رو که تبریک تولد و اینارو لوس بازی میدونه..ولی وقتی گرفتاری یا مشگلی پیش میاد با دل و جون مایه میزاره...
حالا که پسر خوبی هستی ..من بجای خواهرزن ات هم بهت تبریک میگم مجددا...

مرسی مریمی
بوس بوس

Sara پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ق.ظ http://Www.motevalede-december.com

روز تولدم جز دو سه تا از دوستام مطلقا کسی تولدمو یاد نداره حالا حتی داشته باشن چیزشون هم نیستم..اما هیچکدوم ناراحت کننده نیست مگر اینکه اونکه باید،یادش نباشهامیدوارم زودتر حالت خوب شه

مگهان پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

یک جور عجیب غریبیه که خانومی تولد همسرشو یادش بره :|

ولی مطمینم دلیل کم اهمیتی شما براشون نبوده
ببین اگه دختری بود که درگیر مناسبات و جشن و ... بود حتما ازت می خواست براش جشن عروسی بگیری
اینکه از اونا گذشته نشون میده براش اتفاقای مهمی نیستن و این جشن و کادو و اینا هم ایضا ...

نمیدونم والا.دیگه بهش فکر نمیکنم

Magam پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ب.ظ http://magam-khaton.blogsky.com

نامزد منم تولدمو یادش نبود

فدای سرت

roya جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ق.ظ

Man khanandeye off webton hastam waqean motasef shodam ykam narahti dare ama na khub bikhialll mohem ine harsalt behtar az sal qable barat:****
Tawalodtonnn mobaraaaaaaaakkkkkkkkkkk
omidwaram sal in dahe az zndgit behtarinha raqam bokhure baraton:****

فدات بشم رویای عزیز مهربون.

تازه وارد پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ق.ظ

اااااااااااااااااااای دیگه خیلی ظلمه همسرآدم تولدو یادش نباشه. من تولد همسایه شوهر دخترعمه بابامم یادمه و روزش که برسه بهش حتما یادآوری میکنم

. چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ب.ظ

تولدت مبارک

تولدی که واسه همیشه فراموش شد

ترمه پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ http://daily-me.blogfa.com/

من هم روز تولد همه یادمه و تبریک میگم ولی خب تولد خودمو کسی یادش نیست.ولی خب بالاخره یکی هم پیدا میشه که روز تولد ما رو یادش بمونه !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد