تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آدمها لالت میکنند بعد میپرسند چرا حرف نمیزنی این خنده دار ترین نمایشنامه دنیاست.

اول: یه چیز عجیبی:یه شرکت ساختمانی خیلی معروف وجود داره به اسم:"سکاف".موسسین این شرکت حتی یک لحظه هم به این فکر نکردن که این اسم قبلا روی یه چیزی دیگه ثبت شده و برای ما منحرفین نیمه اول دهه شصت یادآور چه چیزی میتونه باشه؟حتما فکر نکردن و گرنه اسم شرکت رو یه چیز دیگه میزاشتن.


دوم:کلاسهای دانشگاه همسر من شروع شده و گویی خود من دوباره دانشجو شدم.منتظرم تا بیاد و بهم بگه که پروژه های جدید در چه موردی هستن و باید چی کار بکنیم.


سوم:دخترخاله همسرم وقتی منو تو شمال دید محل سگ بهم نزاشت.فکر کنم چون بهش تلفن نکرده بودم ناراحت بود.به هر حال برام مهم نیست.


چهارم:لاتاری گرین کارت امریکا اسمم رو نوشتم.زندگی رو چه دیدی شاید قبول شدم و بنتون نشین شدیم.


پنجم:ساعت شش صبح روز جمعه یه تعداد خیلی زیادی زن دیدم که بچه های خیلی خیلی کوچیکشون رو بغل کرده بودن و چفیه به کله بچه ها بسته بودن و لباس سبز بهشون پوشونده بودن و احتمالا به سمت مصلی میرفتن.بچه ها هنوز منگ خواب بودن.


ششم:روزها همین جوری میان و میرن.بدون هیچ تغییر عمده ای.


هفتم:من عن و بی اراده هستم که نمیتونم زبان انگلیسی رو دنبال بکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
هولدن کالفیلد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ق.ظ http://insidemonster.blog.ir

اسم شرکته رو :|
به نظرت مخفف چی میتونه باشه؟
ساز و کار های ایران فردا (سکاف)
یا
کلنگ و کف پوش و کاندیشنر (سکاف)
:|

اسم شرکت تو رو یاد چیزی نمیندازه؟

سامبادی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ب.ظ

اوه عجب اسمی!
برای زبان یاد گرفتن باید احساس نیاز کنی و یکم استعداد داشته باشی!

هولدن کالفیلد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:26 ب.ظ http://insidemonster.blog.ir

چرا دیگه! برای همون دارم اینا رو میگم! :دی

ای منحرف رنگ وبلاگت رو عوض کن.میخوام بیام بخونمت نمیتونم.چشمام درد میگیره.چه آدمی هستی تو.رنگ رو عوض کن

هولدن کالفیلد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:48 ب.ظ http://insidemonster.blog.ir

چرا فارسی بهت میگم بلد نیستم باور نمیکنی؟ :|
من رنگ روشن بدم میاد! مشکی ساده هم نداره! این تیره ترینشه! نمیدونم چه طوری میتونم قهوه ای این رو کنم مشکی!

هولدن کالفیلد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ http://insidemonster.blog.ir

عوض کردم کلا قالب رو! برات یه قالب روشن گذاشتم!

م ر ی م ی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ق.ظ

1-منکه متوجه نشدم این اسم قبلا برا کجا بوده !!
لطفا شفافتر بگو...............
2-همسرتون چه رشته ای میخونن تراویس خان؟
3-چه خوب ..از یه گرفتاری بزرگی جَستی....
4-کارخوبی کردی...ایشالله بنتون نشین بشی بحق همین ماه عزیز...
5-اگه از مادراشون بپرسی احتمالا میگن:..علی اصغر و علی اکبر بر سر نیزه شدن..بچه های ما حالا یه روز صبح زودتر پامیشن...ثوابشو میبرن.......

1-معلومه تو دختر خوبی بودی
4-فدات بشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد