تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من معتقدم که وقتی آدم در زندگی تنهاست و دارد فکر می کند ، باز هم مخاطبِ افکارش فردِ خاصّی است.(نادین گوردیمر )

یه مدت هر چی وبلاگ میخوندم در مورد قضیه بیکاری و بی پولی و کار پیدا نکردن بود.اولین اسمی هم که وبلاگم داشت این بود:"حرفهای یه آدم بیکار"،بعد شد:"حرفهای یه آدم بیکار سابق".حالا هم که "تراویس بیکل".بعد از اون هر چی وبلاگ میخوندم در مورد ازدواج بود و خواستگاری،بعد از اون در مورد مشکلات شغلی و تحصیلی بود.بعد از اون هر چی وبلاگ میخوندم ناخود آگاه در مورد طلاق و مشکلات زندگی زناشوئی بود.الان هر چی وبلاگ میخونم در مورد غم و غصه هاشون نوشتن و غم تنهایی و عطر یار فراموش شده و بوی زلفش و رنگ روسریش و اینا.

وبلاگ من در مورد چی هست؟بعضی وقتها فکر میکنم که اگر مسابقه وبلاگ نویسی قرار شد انجام بشه وبلاگ من در کدوم دسته بندی جای میگیره.بعضی وقتها فکر میکنم حرفایی که میزنم سخیف و لوده هستن.ولی اهمیتی نداره.هیچی از ما آدمها نمیمونه.همه فراموش میشیم.


نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:35 ب.ظ

شخصیِ مخلوط با پند و اندرز !

Na3R شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:36 ب.ظ http://chiznevesht.blogsky.com

سلام
وبلاگت تو دسته همه چی و هیچی قرار میگیره

ّFriends شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ب.ظ http://friends.blogsky.com

من فکر میکنم وبلاگ تو در رده ی راست گویان قرار بگیره.
یه چیزی که تودی دنیای مجازی، چه وبلاگ چه شبک های اجتماعی هست اینکه همه (از جمله من) میخوایم بگیم ما با بقیه فرق داریم.
حالا تصور کن مثلا آدمی رو که کلی حرف های خوب خوب مینویسه و فلان و بیسار، وقتی اون طرف رو میبینی، متوجه میشی که طرف یکیه مثل ما، اعصبانی بشه فحاشی میکنه، کتک میزنه، کلا یه آدم معمولی مثل ما، نه اونیکه توی دنیای مجازی هست.
من فکر نکنم کسی که تو رو میخوانه بگه کاشکی من جای این آدم بودم، چون تو خودتی، بدیت رو نشون میدی، خوبیت رو هم نشون میدی، میدونی خیانت بده، ولی میای میگی، انکار نمیکنی چیزی رو که وجود داره، وبلاگ تو صداقت داره.

پ ن: اون تلگرام هم بی خیال شو...

تو آدم منطقی هستی و هر چی بگی من قبول میکنم.
من مخلص تو هستم.

گیسو شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

نمیشه انکار کرد بعضى از پست ها شنیع و خاک بر سرین!!!!اما بعضى از پستات حسابى اموزندست...در کل یه جورى مینویسى که آدم ترغیب به خوندن میشه...

دلقک شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:53 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

وبلاگ شما جانم برایت بگوید هست

mrs s یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ق.ظ

وبلاگ شما روزمره ها و افکار و عقاید اکثرا س ک س ى شماست, بخاطر همین هم براى من جالبه و مى خونم.

م ر ی م ی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ق.ظ

راستش وبلاگ تو بنظرم یه مدرسه "مرد شناسیه". نشون میده که یه مرد هم قلب و مهربونی داره..هم شهوت..و هم استعداد خیانت.......هم زنش رو دوست داره ..هم باهاش قهر میکنه و....
و برا کسی مثل من که مردهارو خیلی کم میشناسم و دلم میخواد با گوشه زوایای فکری و روحی شون آشنا بشم جذاب و خوندنیه.

قربانت برم

Sara یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ق.ظ http://Www.motevalede-december.com

گروه رو نمیدونم ولی نوشته هات بدرد بخوره

قربون تو خوشگل خانم

جکی هستم دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:20 ب.ظ http://jakvlobia.blog.ir/

عالیه من بهت رای میدم

فدات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد