تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

«وقتی به کسی دلبستگی دارید، هیچ چیزی بهتر از دلشاد ساختن او نیست.»

من همیشه گفتم که آدم خرشانسی هستم.یه شانس بزرگ دیگه که آوردم مادرم و همسرم با هم خیلی خوب هستن.

نظرات 6 + ارسال نظر
mahee شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:28 ب.ظ

حالا چشم نزنشون..

م ر ی م ی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ق.ظ

اونجوری هست که مادرت جایی که حق بدونه..جانب خانمت رو بگیره ؟.......اوه اوه پس کارت ساخته س..

دقیقا.سر خارج رفتن این دو نفر برنامه های منو خراب کردن

Sara یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ق.ظ http://Www.motevalede-december.com

من چشام شووووره گفدم در جریان باشی

اوا یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

اینقد صادقانه مینویسی اییینقد خوب مینویسی که فکر میکنم سر ازدواجم میتونم بیام ازت سوالای خصوصی هم بپرسم و تو هم اون تاریکی های ذهنی رو برطرف کنی
مرسی که اینقد صادقی

من در خدمتم آوا خانم

آویشن جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ق.ظ

خوبه که رابطشون خوبه

مرسی

خودم جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ق.ظ

چه عجب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد