تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر من یک الاغ هستم ، باید آنرا بگویم . اگر آنرا نگویم ، شخص دیگری آنرا خواهد گفت . اگر من اول بگویم ،دیگران خلع سلاح می شوند.

من وبلاگ رو باز میکنم.

هر کس هر چی میخواد بگه.

همه رو دوست دارم.

نظرات 11 + ارسال نظر
sani جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ق.ظ

خیلی خوشحال شدم ک رمزو برداشتی روزی هزار بار میومدم وبت ب امید اینکه شاید پشیمون شده باشی
بنویس تراویس جان ک دوست دارم بخونمت

قربون تو .خیلی لطف داری
آدرس وبلاگت رو بزار که بخونمت

کیمی آ جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ق.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

و در آخر ...
Welcome back
:)

فدای تو مهربون

اوهام بانو جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ق.ظ http://ohaam.blog.ir

آقا داشتم رد میشدم گفتم یه نگاهی به این طرفا بندازم و در نهایت تعجب دیدم که وبلاگ باز شده . آقا 48 ساعت تمام وقت گذاشته بودم واسه آرشیو . بعد فکر کن یهو بیای ببینی وبلاگ منفجر شده ، فشار روحی به آدم وارد میشه خب .
در هر حال خوبه که دوباره برگشتی .

شرمنده دیگه.برگشتم و تا همیشه میمونم به کوری چشم همه بدخواهان و تنگ نظران و بی ادبان

مرضیه جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:20 ب.ظ

خوشحالم که اینجایی تراویس

منم خوشحالم که تو اینجایی
آدرس وبلاگت رو بنویس

تازه وارد شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:08 ق.ظ

آره دیگه. آدم وبلاگ نویسی می کنه به خاطر خواننده هاش. رمز دار باشه که معنی نمی ده

اینم یه نظره بالاخره

م ر ی م ی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ق.ظ

خوب شد برگشتی...تراویس
درواقع من مطمئن بودم برمیگردی...
همون که گفتی...به خواننده هات وابسته شدی...اونام به تو.....
اگه من جای تو بودم بجز کامنتای خییلی بی ادبانه..بقیه رو هم میگذاشتم و اگه حوصله داشتم جوابشونو هم میدادم.....یا جوابو میگذاشتم بعهده خواننده های دیگه......خیلیا باید توی همین گفتگوها از تعصبات و دگم بودنشان کم شود...دنیا دنیای گفتگو شده...

دقیقا درست میگی مریمی.

خانم ف شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ

این چند روزی که بسته بودی وبلاگ رو اصلا افسردی گرفته بودم

فدای افسردگیت بشم من مهربون
تو هیچ وقت چرا آدرس وبلاگت رو نمیزاری؟؟؟؟

خانم ف یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:09 ب.ظ

وبلاگ ندارم قربانه جمالت :)

مخلصیم

چوپان یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ

مگه کامنت من مورد منکراتی داشت که تایید نشد؟؟؟؟

تو اصلا کامنت نزاشتی

چوپان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ق.ظ

نوشته بودم:
عنوان این پستت اصل اساسی زندگی من بوده و هست
آدرسمم نمیذارم

ننوشته بودی.من که ندیدم
آدرس هم نزار.خودم دارم

امید پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ http://icebucket.blogsky.com/

گل گفتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد