تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

با سیه دل چه سود گفتن وعظ / نرود میخ آهنین در سنگ

تصمیم برای مهاجرت از هر زمان دیگه ای راسخ تر شده.چند جایی زنگ زدم و متوجه شدم تا زمانی که مدرک IELTS نگیرم،هر کاری که بکنم فایده نداره.

حالا کی حوصله زبان خوندن داره.

از نظرات خصوصی و عمومی تمام دوستان در خصوص مهاجرت و آموزش زبان انگلیسی استقبال میکنم.

نظرات 16 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:15 ب.ظ http://ehem0ehem.blog.ir

پس همسرت چی؟ قبول کرد؟

قبول کرده

جلبک خاتون جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

به به...پسرمون که برگشته

کیمی آ جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

هروقت تعیین سطح دادی ، بگو که چه سطح و لولی افتادی .

س جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ب.ظ

ممنون که بازش کردین

ممنون که کامنت میزاری و میخونی
میشه آدرس وبلاگت رو بزاری

دندون شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ق.ظ

http://www.visayab.com/fa/?page_id=840

سلام خوبی؟ این همون جایی که برادر دوستم ازش اقدام کرد آقای سیروس احمدی ... ولی همه میگن باید زبان بلد باشی...
البته این جا برای استرالیاست

م ر ی م ی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ق.ظ

من جای تو بودم....حتما زبان رو شروع میکردم و دنبال این قضیه رو قویا میگرفتم...اگه خانمت پرستار باشه..استقبال کشورا خوبه...

منم الان دنبال زبان هستم

نازنین شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:17 ب.ظ http://avazedohol.blog.ir

خوبه که دوباره مینویسی.
همیشه بنویس

چشم حتما دوست عزیز.

Sara شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

ادم وقتی توی یه شهر و کشور سردرگمه باید بساطو جم کنه بره شهر دیگه کشور دیگه..همراه با یادگیری زبان فیلمای زبان اصلی رو ببین خیلی تاثیر داره در سرعت یادگیریت

تو اول بگو چرا وبلاگت اونجوریه؟؟؟بعد بیا نظر بده خانمی

دلقک یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

چرا عصبانی هستی؟؟؟

آنا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ق.ظ

من جست و گریخته آرشیو رو خوندم شما چقدر تغییر کردی
مثلا اون اوایل ازدواج گفتی آدم زن بازی نیستی اما این اواخر حرف از خیانت میزنی
میشه ی سوال بپرسم، اگه اوایل ازدواج با خانومت رابطه خوبی نداشته باشی این ملکه ذهنت میشد و همیشه باهات میموند حتی کم رنگ؟

یاسی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام م م م ، دیروز وبلاگتون رو پیدا کردم نشستم کل آرشیو رو خوندم بالاخره تموم شدم باورم نمیشه یه نفر پیدا بشه انقدر صداقت داشته باشه و رک و راست حرفاش رو بزنه ، احساس میکنم که خیلی خوش شانسم که پیداتون کردم ، ازامروز خواننده پر و پا قرص وبلاگتون هستم ، موفق باشین

مرسی یاسی جان عزیز
خیلی خوشحالم کردی.
بازم بیا و سر بزن
آدرس وبلاگت رو هم به من بده

آنا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:37 ب.ظ

نظر من ایراد داشت که جواب نداشت؟! :)

نظر خاصی ندارم خانم گل

Sara یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

چند تا کامنت داشتم که گفته بودن وبم فلان فلانه فیلتر میکنن حس کردم کار یکی از خواننده های خودمه مجبور شدم رمزدار کنم. رمز 7 (خصوصی)

آناهیتا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ http://farfalla.blog.ir

دلت خوشه ها جناب تراویس.
به نظرت اون ور حلوا خیر می کنن؟
یا الان اینایی که رفتن خیلی داره بهشون خوش می گذره؟

اگر یه پول خیلی قلمبه داری و می خوای آبش کنی برو. اما اگر به هوای زندگی راحت می خوای بری, بهت بگم که همش باید حمالی کنی. از صب تا شب. شب تا صب. آخر هر سال هم یه مالیات وحشتناک ازت می گیرن و اگر هم ندی از کشور می ندازنت بیرون.

اگر می خاید چن سال بمونید و برگردید, از راه تحصیلی اقدام کنید, ینی که همسرت یا خودت با مدارکتون اپلای کنید و رزومه بفرستید شاید دانشگاهای اونا پذیرش دادن. اما خب درس خوندن اونجا سخته, باید زبانت عالی باشه تا بفهمی , روابط عمومیت عالی باشه تا بتونی گلیمت رو از آب بکشی بیرون, یه نفر رو داشته باشی که برات کار پیدا کنه و کلی مشکلات دیگه.
اما برای زندگی, به نظر شخص من نمی ارزه که آدم زندگیش و جوونیش رو بذاره و اینهمه سختی بکشه و کل عمرش در حال جون کندن باشه و همش تحقیر و توهین کنن بهش..

البته اگر فقط می خوای از ایران بری و برات خیلی مهم نیس کجا, می تونید به یه کشوری مثل مالزی یا آفریقای جنوبی یا حتی امارات هم فکر کنید. اونم گرچه آسون نیست اما اوضاعش از آمریکا و اروپا بهتره.

حالا باز اگر خواستی شرایطهاش رو هم بهت می گم که هر کشوری چه طوریه, اما خب به نظرم آرامش زندگیت رو با این چیزا خراب نکن

مرسی از آناهیتای عزیز واسه نظرت
اما جواب بنده حقیر به بعضی از سوالات شما بانوی خوب و دوست داشتنی:
"به نظرت اون ور حلوا خیر می کنن؟یا الان اینایی که رفتن خیلی داره بهشون خوش می گذره؟"
جواب:کدوم اینایی که رفته برگشته؟کدومشون ناراضی هست؟تو یک نفر یا یه وبلاگ به من نشون بده که طرف رفته باشه کانادا یا استرالیا یا امریکا و بگه گه توش من میخوام برگردم ایران.

" بهت بگم که همش باید حمالی کنی. از صب تا شب. شب تا صب. آخر هر سال هم یه مالیات وحشتناک ازت می گیرن و اگر هم ندی از کشور می ندازنت بیرون."
جواب:"بنده الان از ساعت 5:30 صبح بیدارم و ساعت7 سر کارم تا 7 شب و وقتی میرسم خونه ساعت 8:30 شب شده و مثل خر کار میکنم و هر روز حتی جمعه ها،تاسوعا،عاشورا،عیدفطر،سیزده بدر و هر تعطیلی که تو بگی سرکار هستم.و حتی گاهی اوقات نصفه شب مجبورم برم محل کارم.این حمالی اسمش نیست به نظرت؟؟؟و در مورد مالیات میخوای قبول بکن میخوای نکن،ولی من همین الان دارم هر ماه نزدیک به یک میلیون پول بیمه و مالیات میدم.
"" به نظر شخص من نمی ارزه که آدم زندگیش و جوونیش رو بذاره و اینهمه سختی بکشه و کل عمرش در حال جون کندن باشه و همش تحقیر و توهین کنن بهش.""
جواب:خیلی ببخشید،خیلی معذرت میخوام.ولی جایی که من کار میکنم که خیر سرم جای خوبی هست و حقوقش رو به موقع میده و بیمه کرده و بیمه تکمیلی داریم و جای باکلاس و بالاشهری هم هست.فقط کونم نمیزارم.فقط کون ندادم تا حالا بهشون.کار از توهین و تحقیر و حمالی و خرد کردن شخصیت گذشته.نمیدونم جنابعالی شاغل هستی یا نه.ولی محیطای کاری همینه.علاوه بر فشار روحی و و سواستفاده جنسی و شغلی و همه جوره کارفرماها زیرآب زنی و خاله زنکی همکارها هم هست.
فکر میکنم جوابهام اون قدری قانع کننده بودن که بتونم این رو بگم که رفتن اگر چه زندگی منو شاید نتونه متحول بکنه اما از اینی که هست بهتر میشم.

آناهیتا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ب.ظ

راستی اینم بگم, آیلتس رو کشورایی مثل اینگیلیس, استرالیا و فک می کنم کانادا و نیوزلاند قبول می کنن,
واسه کشورایی مثل آمریکا باید تافل بخونی.

و اینکه آمریکا و اینگیلیس و یه سری جاهای دیگه مدرک زبان از ایرانو قبول ندارن, و حتما باید بری ترکیه یا دوبی امتحان بدی

فاطمه دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:17 ب.ظ http://ehem0ehme.blog.ir

تو کللللللللللللللللللِ وبلاگت جوابی از تروایس اونم به این بلند و بالایی پیدا نکردم :)))))))

راستی اینم بخون : http://hizh10.blog.ir/1394/08/07/49-%D9%81%D9%82%D8%B7-%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد