تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

میخوام مغزمو با آهنگای مسخره بگام

سخن اول:میدونم خیلی خز هستم.ولی تو سی سالگی هنوزم عشق بهزاد لیتو و علیرضا جی جی و این خواننده ها رو دارم.آلبوم جدید بهزاد لیتو پخش شد.به قول مادمازل خواننده ای که دیگه نمیخونه:"نوش گوش".

سخن دوم:روشنفکری از درون آدمی سرچشمه میگیره و هیچ ارتباطی به نوع پوشش و فیلمهای دیده شده و کافه های رفته و سیگارهای کشیده شده نداره.

سخن سوم:مادر و خواهر همه تروریستها از سوریه بگیر تا نیجریه،از استرالیا بگیر تا فرانسه رو گاییدم.

سخن چهارم:دارم آماده میشم واسه زبان خوندن و نرم نرمک بدون این که به کونم و کالیبر گشادش فشارش بیاد خودم رو آماده میکنم.

سخن پنجم:تعریف دنبلان گوسفند رو زیاد شنیدم.باید برم بخرم و بخورم ببینم چطوره.

سخن ششم:کامنتهای بی معنی و بی ارتباط به عکسهایی که دختران ور حال مستی و پارتی و عیاشی زیر عکساشون تو اینستاگرام میزارن بدجوری میره رو اعصاب.یه جنده با دماغ عملی و لب و پستون پروتزی با لباسی که آدم جلو شوهرش هم نمیپوشه وسط چند تا گولاخ  زیرش هم نوشته:موفقیت آن نیست که پس از هر بار زمین خوردن بلند نشوی بلکه آن است که پس از هربار زمین خوردن خوب بخوریش.



نظرات 12 + ارسال نظر
Sara یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

با سوم موافقم:)

Sara یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

با سوم موافقم:)

کیمی آ یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

فقط مورد شیش :))))))))))))))
عالی بودا :)))))))))))))))

سخن اولتم ... کودوم ترکاش بهتر بود ؟

خاک

Friends یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ب.ظ http://friends.blogsky.com

وبلاگ رو فیلتر نکنی...

آنا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ب.ظ

شما بفرما فیلتر شد آدرس بعدی چی هست؟!

آناهیتا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

جی جی که واقعا خزه.
خیلی حالبهمزنه که مرتیکه با اون هیکلش و یه من ریش سیبیل انقدر لوس حرف می زنه.
اما اون گروه اصلی زد بازی رو من هم دوسدارم. مخصوصا هیدن و سهراب ام جی

sani یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ب.ظ

هروقت یه پست میذاری ک یه خورده خطری میشه میرم تو مرور گر بدون فیلتر شکنم سریع چک میکنم وضعیت وبتو :-D
ولی نکته سوم و ششم ت کاملا نابودم کرد

سبا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ب.ظ http://aphasia.blogsky.com

ببین. این توصیه رو می‌کنم، می‌تونی عمل نکنی بهش. اصن می‌تونی تـخـ.متم نگیری‌اش. ولی به خدا به خودت ظلم می‌کنی. تو رو جونِ عزیزترینِ نداشته‌ات، این کتابِ «آداب بی‌قراری» رو وردار بخون. یه رمانه. 200 صفحه هم نمی‌شه. لامصب تورو انگار از رو شخصیت اول اون ساختن. نکنه تو نویسنده‌شی؟

خانم ف دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ق.ظ

سین چشم سبز زبانش چطوره؟

مهشید سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ق.ظ

خیلی بدی
به من نگا کن
تو چشای من نگا کن
آخه چجور دلت اومد
منو باش


دیگه نرو.

فدای مهشید مهربون

مژگان چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ http://cinemazendegi.blogsky.com/

موافقم +++ با همه نظراتت تو این پست موافقم+++
اون خط اولشم به خودت مربوطه+ چونکه سلیقه تُ گفتی. خیلی هم خوب هستش.
+ چند وقت پیشا تو وب گردی هام اول اسم تراویسُ دیدم+ بعد کلی خوشحال شدم آخ جون+ دنیرو راننده تاکسی اسکورسیزی+ بعد اومدم دیدم وبلاگت چقدر خاصُ متفاوته.
بعد برات نظر گذاشتم+ با آدرس وبلاگمم گذاشتم تازه
+ بعد رفتمُ دیگه گمت کردم. حتی نمی دونم تو کدوم پستت نظر گذاشته بودمُ یا تو چی گفته بودی!
بعد الان اتفاقی از لینک وبلاگ یکی پیدات کردم.
+++ منم همیشه با موسیقیُ فیلم دهن ذهنمُ سرویس می کنم

آره.یادم میاد
مرسی از این که دوباره نظر گذاشتی

ریحانه پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ق.ظ

با بعضی از صوبتای جنسیت همزاد پنداری میکنم چون شوهر منم بعضی حرفاش در این مورد مث توئه
احساسات جنسیش قویه
البته بعضی از سوتفاهماتمون با شوهرم با خوندن وبت برطرف شد!!!!!!!!
چون من همیشه ب شوهرم میگفتم مث تو هیچ مردی نیس ک این مدلی باشه اما الان می بینم........
خدایا شکرت.......

خدایا شکرت
با خوندن وبلاگ من مشکلات شما برطرف شد؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد