تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آنچه ریشه همه بدی‌هاست، نفس پول نیست بلکه عشق و علاقه جنون‌آمیز به پول است.

سر پول دعوامون شد.بالای هفتاد میلیون توی یه حساب پس انداز کردیم که به اسم خانم محترم بنده هست.امشب ادعای مالکیت پول رو داشت.انگار نه انگار که خواهر من گاییده شده و  دوازده ساعت و هفت روز هفته و تمام ساعات شبانه روز و تمام تعطیلات سرکارم.

مغزم و چشمام از فرط عصبانیت و کون سوزی درد گرفته.امشب نمیرم هنر کردم.تمام رگهای مغزم و سفید شدن موهام رو حس میکنم.

فقط دلم میخواد به شکل وحشیانه سکس بکنم.دلم میخواد یکی رو تصاحب کنم.هر کس جز زنم.تمام خشم من با نزدیکی تخلیه میشه.فقط میخوام ذره ذره وجود یه زن رو لمس کنم و ببوسم و بی رحمانه گردنش رو بخورم.

لعنت به من که یه عوضی منحرف بدبخت هستم که زنش همه پولهاش رو تصاحب کرده و شب جمعه کونش رو طرفش کرده و خوابیده.


نظرات 52 + ارسال نظر
fateme پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 ب.ظ http://kolbeyetanhayieman.blogsky.com

من نمیخوام دخالت کنمو حتی در این حد نیستم
فقط بهتون پیشنهاد میکنم آروم باشید...همین
و فکر خیانت به همسرتونو نکنید...

خخخ پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

یه امشبو به یاد یه زن بزار تو کونی که الان طرفته
تا بعد ببینی چی میشه

آنا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ

چقدر زندگیت نزدیکه به کسی ک میشناسم و موضوعی که الان درگیرشیم
چرا تو حساب مشترک نذاشتین آخه ،
نمیخوام نمک رو زخم باشم اما الان بهت بابت خیانت حق میدم
امیدوارم فقط زنت رشتی نباشه...

تازه وارد جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ق.ظ

یعنی یه آدم 30 ساله هنوز نمی دونه نباید به چشمشم اعتماد کنه ( خیلی وقت ها خطای دید رو ندیدی؟). حساب مشترک باز می کردی و توش قید میکردی برداشت با حضور و امضای تراویس بی کله. بعدم خانوما خوب میدونن کجا می تونن لج طرف رو در بیارن بگو باشه همش مال خودت باشه. انگار حالا کجا میخواد ببره

چه میدونم والا

Friends جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ق.ظ http://friends.blogsky.com

حاجی من هر وقت میام وبلاگ تورو میخوانم، بعدش میرم چهار طرف تشک رو بوس میکنم و بیخیال ازدواج میشم.

من نسخه تجویز نمیکنم واسه کسی.ولی فعلا صبر کن و عجله نکن.دیر نمیشه.صبر کن

یک زن جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:23 ق.ظ

ای دااااد
من فکر میکردم خیلی زرنگتر از این حرفهایی
حالا زندگی شما هم میشه مثه ماهی، جنگ برای به دست آوردن پولت

ماهی؟ماهی که توی آب زندگی میکنی.منظورت چیه؟حالیم نشد.

کیمی آ جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ق.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

حالا نصف شبی 70 میلیون میخواستی چیکار ؟؟؟؟
خودت کرم میریزی دیگه ... بحثشو نکشیده بودی وسط تا صب یه سانفرانسیسکوی مشتی میرفتی !
مامان بابای من 24 سال با این استراتژی که زندگی مشترک ضمیر "من" برنمیداره و فقط "ما" میگیره زندگی کردن ! شما هم سعی کن این استراتژی رو پیاده کنی !
حالا پول مال اون باشه که خرج شکمش نمیکنه که ... خرج زندگیتون میکنه ! بلاخره اونم یه چیزی تو اون حساب گذاشته ... یه حقی داره .

صادق ! جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ق.ظ

ببین تراویس حساباتون رو از هم جدا کنید تا ازاین بدبخت تر نشدین جفتتون

شاگرد شوفر اتوبوس تهران ،رشت جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ

انا خرررررر است
تراویس عششششق است اینو بگم بهت گلم اگه هیچ گهی نخوری وخیانت نکنی زنت عوض هفتاد ملیون دویست ملیون بهت میده حالا ببین کی گفتم
برادر زنتو دک کن مرتیکه چه معنی داره مزاحم شب جمعه یه نفر شدن عوض اینکه تو وبلاگت رک باشی به زنت بگو مردک برادرشو جمع کنه خودشم به خودش برسه رنگ کنه و بوتاکس
چه معنی میده برا یه عده مخاطب چسی ادعای رک بودن کنی درحالی که تو زندگیت مشکل داری نمیتونی به زنت بگی

س جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ

خیلی برات ناراحت شدم .......

بین همه ی این حرفا اینکه این همه کار میکنی خیلی خوشم اومد ...
برا همینه تو 30 سالگی بدون پارتی و .. تونستی زندگی خوبی بسازی ... کیفش اینه همش زحمت خودت بوده ...

راستی در این جور مواقع یکم سر همسرت گول بمال ... بگو همه زندگی من مال تویه این 70 تا که چیزی نیست اون خودش دودستی بعدش تقدیمت میکنه .....
به نظرم سین دختر خوبیه و تو هم پسر خوبی هستی .... شاید این همه کار و زحمت دوتاتونو خسته کرده ...
برو سفر :)

مگهان جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

من حس نمیکنم آدم کثیف بدبختی باشی...
---
خدا حفظت کنه و حفظش کنه و مشکلاتتون رو حل کنه خودش... مطمین باش اون پولتو بالا نمی کشه وقتی زندگیتون با همه اصلا بگه همه ش مال منه... بگه چی میشه مگه؟
---
ولی نظر منم اینه که حسبا کتاب زن و شوهر باید از هم جدا باشه تو این دوران بی اعتبار... زین پس حسابتو آروم آروم جدا کن

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

شاگرد شوفر اتوبوس تهران رشت خفه شی بهت نمیگن لالی
آقای تراویس من خودم زنم و میدونم زنا چی هستن
حتی ادعای اینکه بگه همه پول برا من زنگ خطره حالا اگه یه بار تو دعوا گفته میتونه واسه سوزوندنت باشه اما اگه تکرار شه یعنی منظوری پشتشه
این که نظرات واقعی رو هی منفی بزنین ب درک
نمیدونم چرا مردم میخوان با حماقت زندگی کنن خب واقعیت رو بگین ب طرف
قضیه اینه چ خیانت کنی چ نه اگه نخواد اون پول رو نمیده
من ادم رکی هستم کسی هم گوه کامنتای من رو نخوره
منظور ی زن از ماهی وبلاگ خانومی ب اسم ماهی هس ک شوهرش خونه رو ب اسمش کرد و ب زنشم خیانت کرد و زنه فهمیده و حالا مرده میگه خونمو باید پس بدی
امیدوارم برای تو ختم ب خیر یشه.

حالا آدرس وبلاگت رو بدی بد نیست

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ

فعلا وبلاگ ندارم.

پس با یه بوس خوشحالم کن

خانم ف جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

هیچ وقت به یک زن اعتماد نکن

جلبک خاتون جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

والا چی بگم....
پسرمون بی اعصابه دیگ....یه چیزی هم بگم میترسم بیای و بزنی تو گوشمون....

+عیب نداره حالا...شما ببخش و حواستو جمع کن از این به بعد....اینا که بالا کشیدن نیس....

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:57 ب.ظ

:)))))))

آناهیتا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ

ببین تراویس عزیز, زن ت که غریبه نیست.
مطمئن باش که اگرم اون پول رو خرج کنه خرج زندگیتون می کنه. اصلا خرج خودش هم بکنه, مگه چقدر خرج می کنه؟ و تو ناراحت میشی اون به خودش برسه؟

یه چیزی بهت می گم,
هیچوقت یه زن رو سر لج ننداز. اونم بخاطر هیچی.
اگر خدای نکرده کدورتی پیش بیاد, هیچوقت مثل قبل نمی شه. مثل چینی بند زده...
واقعا پول ارزش اینو نداره که محبتا از بین بره و زندگی آدم کسل بشه.

اما سعی کن ازین به بعد حسابای خودت دست خودت باشه. می گن مالتو سفت بچسب همسایه تو دزد نکن. اینجوری خیال خودت راحت تره.
الان شاید اون واقعا نخواد به پول دست بزنه و به شوخی یا هر منظور دیگه ای گفته باشه, اما تو همش خیالت ناراحت اینه که نکنه واقعا فلان و بهمان بشه و الکی واست مشغولیت فکری پیش میاد

مهشید جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:20 ب.ظ

من فکرنمیکنم انقدر اوضاع اوراژنسی باشه ک
سرسع نسخه پیچیدن بعضیا.
تروایسم فداشم انقدر ساده نیس.
من سین چشم سبزو دوسش دارم.
تازشم چیز زیادی ازش نمیدونیم که ...

اون تیکه دعوا عالی بود
کف اتلق ولو شدم از خنده

………………

جووووون مهشید فدات شم

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ب.ظ

من مدت کمی هست اینجا نظر میذارم

پس بیشتر باید بیای و نظر بدی آناجووووووووووووون

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ب.ظ

خیلی دوس دارم بدونم اونی ک ب خنده من منفی داد کیه؟!
من مخالف کسی نیسم من فقط صادقم بقیه میخوان دلت رو شاد کنن من متاسفم واسه بیچاره های اینجا تو وبلاگ ماهی هم این جور ادما زیادن

خیلی تو با حالی.من خوشم میاد ازت.

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:55 ب.ظ

:)))))
متشکرم

فدات خوشگله

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:11 ب.ظ

حالا از کجا فهمیدی من خوشگلم؟!:))))))

خوشگلی دیگه.اسمت هم خوشگله

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

اینجا چقد خوبه ک نظرات لایک میخوره اینکه میبینم نظرات من این همه منفی میخوره و اینقد ادمای ضعیف دور برمن کیف میکنم:)))))) همینطور منفی بزنین براتون دعا میکنم

اینقدر تو نخ لایکها نرو.من اصلا نمیدونستم همچین قابلیتی داره تا تو گفتی

ماهی کوچولو جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ

بنظر من اینکه کسی با زنش ارضای جنسی و روحی نشه اگههه مشکلی نباشه یعنی یکم مشکل روحی روانی داره و نیاز به مشاوره داره! خیلی از این مردها داریم البته کمیش تقصیر وضع داغون جامعه و بی حجابیه!
از آنا خوشت اومده چون طرف تورو گرفته! بنظرم یه عقده هایی توی دلت هست از اینکه کسی حمایتت کنه خوشت میاد!
من بی طرفم! اشتباه نکن و زود قضاوت نکن!
حالا چرا زنت ادعا کرد که پول مال اونه؟بخاطر نفقه و مهریه میگه؟
آنا مراقب این مرد باش! خوبه پست هاش رومیخونی میبینی دقیقا چی میخاد از زنها! و چقدر ارزش والایی برای زنها قائله!! فک کنم الآن تو ذهنش تورو تصور کرده....!!

خیلی ممنون که بنده حقیر رو مورد عنایت قرار دادید و عقده ای و حقیر و پست خطاب کردی.

مهشید جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ

من چرا منفی خوردم؟>_<

خوب شد گفتا منم اصلا توجه نکرده بودم
ب لایکا .

این منفی و مثبتا رو من بر میدارم

آنا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

همینم مونده تو من و نصیحت کنی
من قبلا ب تراویس گفتم ک شاید مشکل داشته باشه طرفشم نگرفتم ولی وقتی زنش اون حرف و زده اونم وقتی ازدواجش ب 3 سالم نرسیده میدونم حرفش بوش چیه
انقدر از این زنا دیدم ک حد نداره،البته امیدوارم زنش برای شوخی گفته باشه
اگه ذهنش بیمار باشه تورو هم تصور کرده حالا احتمالا تورو با خشانت تصور کرده:))))))
من و با ناز و نوازش!:)))))))))
توف تو روح هرکی بگه انحرافات جنسی نداره فقط تراویس صادقانه میگه ماها حتی این جا میترسیم از بیانش
انقد منفی بزنید تا زیر منفیتون علف سبز بشه :))))))

منحرف جنسی هستم در خدمت شما
منفی های پای کامنت آنا همگی تو کونم

رهگذر جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ب.ظ

دخترایی که این وبلاگ رو میخونن و نظر میزارن
ماشالله به شرم و حیاتون
و خاک بر سر شوهر احتمالیتون
یعنی بدبخت تر از اون مرد سراغ ندارم من
که چه کلاه گشادی سرش رفته!

یه چهار تا فحش هم به من میدادی

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ق.ظ

یکی از سرگرمیهای امروز این بود ک بیام ببینم چقد منفی خوردم
لذت بخش ترین منفی هام بود :)))))) نمیدونید چقد شادم میکنید با این کارتون

بکش بیرون از منفی ها

س.س شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:55 ق.ظ

خب باید بگم اگه داشتن انحراف جنسی عادی و طبیعیه خوشحالم از اینکه آدم عادی و طبیعی ای نیستم
هر چیزی در مورد خودمون فکر میکنیم صادقه اصلا لزومی نداره به همه تعمیمش بدیم

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ

رهگذر منم این حس رو ب همسر تو دارم
خدایی چقد کوته فکرین شماها، یعنی عقل ،فکر کلا هیچی :)))))
س س تو پاک معصوم فرشته
تحربه کاری و زندگی من ثابت کرده خیلی ها دقیقا عکس چیزی هستن که میگن:!:))))))آدم باید خیلی آدم باشه که نظرش رو بدون فکر کردن به دیگران بگه!:))))

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

تراویس کلا هر جای اون ارزش داره حیفه اینا برن جاییت؟!:)))

امیر شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

انا معلوم تو از اون زنهایی هستی که هیج مردی نمیتونه با هات بسازه

اتفاقا خیلی هم خوبه

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

امیر تو دلت خوش باشه.تو همین دگم خنگا برات خوبن :))))))
تو دانشگاه تنها دختری بودم که پسرا برای هر جایی که میرفتن بهم اطلاع میدادن برامم احترام خاصی قایل بودن.تو از این دانشگاه بیخودا هم نبودم.
الانم با دوستم مشکی ندارم خعلیییییی هم خوشحاله من تو زندگیشم
تراویس فقط چون گفتی جوابشون رو بدم دارم میدم اینجا دعوا بشه:))))))) وگرنه قدر وز وز پشه ارزش ندارن برام

فدایی داری آنا

مهشید شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:37 ب.ظ

واااااای ببین اینجا چ گردو خاکی ب پا شده

زینب شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ب.ظ

از قدیم گفتن زن وشوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند بابا این دوتا الان خوش وخرم کنار هم دارن اسکناساشون رو میشمرن اونوقت اینجا چه گرد وخاکی شده

احسان شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:34 ب.ظ

من دوست آنا هستم.الان خوابه و من دارم گوشیش رو نگاه میکنم ک تا باز کردم اینجارو دیدم خیلی برام جالب بود نظرات خودش و شماها،آنا کلا وبلاگ خون هست و وبلاگ نویس همیشه هم جنجال ب پا میکنه! تو خونشه بچم
الان میدونم بیماران اینجا میخواید بگید من بهش شک دارم و گوشیش رو چک می کنم باید بگم من و آنا با هم از این حرفا نداریم
شماها که بهش حرف زدید حتی نمیتونید تصور کنید شخصیت آنا رو
امیر آقا انا اصلا تورو هیج جاش حساب نمیکنه و تو هرگز لیاقت دختری مثل آنا رو نداری.پس زر نزن
اقای تراویس شما هم جالب مینویسید،البته اون قسمت که گفتید که یه بوس بده خوشحالتون کنه رگ غیرت من بیرون زد!
خوش بگذره بهتون

درود بر احسان

ماهی کوچولو شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:07 ب.ظ

من هیچوقت اینجوری که شما گفتید خطابتون نکردم!
گفتم احتمالا عقده هایی از گذشته دارید که نیاز به حمایت دارید و خوشتون اومده از حمایت آنا! هرکسی ممکنه عقده داشته باشه، عقده رو در معنای روانشناسیش به کار بردم نه بعد اجتماعی منفی!
من در هرصورت ادب رو رعایت میکنم و نه حقیر گفتم نه پست! نوشتم پُست های شما رو خوندن...
همینکه آنا اینقدر پی گیره و حتی منفی خوردن های خودش رو دنبال میکنه نشون میده چقدر بیکاره و چقدر حرف مردم براش مهمه!

آقای تراویس کلا با من کاری نداره و به من فکر هم نمیکنه چون حد خودش رو میشناسه! میدونه با چه کسایی بپره و کی ها رو میتونه خر کنه! شما به فکر خودت باش آنا جان!

تو رو خدا پای بنده حقیر ساده پخمه فدوی امت رو نکشین وسط

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

0-o
:))))))))))
احسان :)))))))
مرسی از حمایت و حرفای قشنگت:*
تراویس پست بذار دیگه بابا

فعلا پستهای شما یکه تاز و در صدر جدوله
درود بر احسان

شان شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.dm-old.blogsky.com

الان می فهمم چرا وبت رو بسته بودی :)

خوبه یکی منو درک کرد

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ب.ظ

ماهی اینکه تراویس کی رو تجسم میکنه ب خودش ربط داره
اما زیادی خود بزرگ بینی :)))))))
اره عزیزم من بیکارم شما پرکار مشغول ، اخه حرفات به هیج جام نمیره من کیف میکنم از مسخره بازیاتون جواب دادن بهتون اصلا وقت گیر نیس حالا شما شاید انقد کندی اومدن و نظر گذاشتن برات ذهنتو درگیر کنه
اینکه همتون جبهه گرفتین در مقابل من کاملا مشخصه چقدر احساس بیچاره گی دارید.
وگرنه من نظرم و گفتم این همه روان پریش نمیدونستم اینجاست.
اما از این به بعد زیر همه پستا نظر میذارم مگر اینکه تراویس نخواد!

ماهی کیه؟؟؟
من خوشحال میشم تو میای

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ب.ظ

شما دومین نفری هستین که اینجا گفتین خر به من!خب من چیزی نمیگم حتما تو طویله بزرگ شدین که آدما رو حییوون میبینین! من فقط تاسف میخورم بخاطر شعور و سطح فرهنگیتون
من واقعا نمیفهمم از کجای حرف من دارین میسوزین!من کاریتون نداشتم والا
خر رو الان دیدم و لازم ب توضیح دیدم!:))))))

من گفتم خر؟؟؟؟

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 ب.ظ

راسی فیلتر شدی ادرس بعدی چیه؟؟!!!!

چرا باید فیلتر بشم؟؟؟؟

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

وا شما نگفتید خر کامنتا رو بخونید متوجه میشید.
اخه کسایی که معمولی تر از تو مینوشتند فیلتر شدن اینجا هم میشه خب:دی

خدا بزرگه

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ب.ظ

ماهی کوچولو دیگه بابا

هان.بگو خوب دختر

آناد شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ http://mydeliriums.mihanblog.com

چه خبر بوده اینجا :))))
من خاموش رو هم به کامنت واداشت

خوبی شما؟؟چه خبرا؟

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ب.ظ

اقا پست بزار فقط ی موضوع جنجالی باشه:))))

با وجود جنابعالی همه پست ها جنجالی میشه

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ب.ظ

لایک و برداشتی!:)))))

فقط به خاطر تو

ماهی کوچولو شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

آنا جان چقدر دنبال جلب توجهی تو! شما بجای اینکه به تراویس برسی یکم رو خودت کار کن!
من هیچوقت شما رو خر خطاب نکردم! اینکه شما از حرفهای من این رو برداشت کردی نشاندهنده اینه که حتما این صحبت داره!(من گفتم ایشون خوب میدونه کی رو خر کنه!) این شمایید که از کلمات زیبا به راحتی استفاده میکنید فک کنم همه بدونن کی سطح فرهنگیش پایینه!!
من فکرم درگیر این چیزا بشه! فک کن 1 %! من از صبح دانشگاه و مشغول درس و تدریسم وقتی میرسم خونه پیغام ها رو میخونم! عرض کردم! مثل شما بیکار و تو خونه و اینا نیستیم ما! ما تو جامعه جایگاه داریم نیازی به عرض اندام تو این فضا نداریم!
و همینکه فک میکنی ما جبهه گرفتیم در مقابل شما نشون میده شما خود بزرگ بینی کاذب داری!
من نه سوختم نه برام پشیزی ارزش دارید! جواب میدیم بفهمی چقدر حرفات مسخره ست! اما چه کنیم همیشه انتظاراتمون زیاده از حده و بی نتیجه می مونه! نرود میخ آهنین در سنگ!
خواستیم بدونی که "کافر همه را به کیش خود پندارد" یعنی اگه فک میکنی همه انحراف جنسی دارن بخاطر اینه که خودت دقیقا اونجوری هستی و فک میکنی همه مثل شما هستن!
خوب در و تخته باهم جورن با آقای تراویس باهم خوش باشید بذار بدنت رو کشف کنه! اما بدون بعد میره سراغ زنش چون اون رو دوست داره!

ای بابا.منو وارد جنگ خودتون نکنید.من زنم مثل عقابی که روی خرگوش کوچولوی بی پناهی فرود میاد روم تسلط داره.و هیچ غلطی نمیتونم بکنم

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 ب.ظ

بابا ماهی تو مشکل داری کلا روحی مشکل داری
همین که میگی کی رو خر کنه واضحه روی صحبتت به کی هست!:)))
الان من فهمیدم شما استاد دانشگاهی:)))))) دلم برات میسوزه
امیدوارم این عقده های روانیت درمان بشه برات دعا میکنم.
من فقط چون تراویس گفت دعوا راه بندازیم دارم جوابتون رو میدم وگرنه هیچی نیستین برام
بنده خدا اطلاعاتت رو ببر بالا نت اومدن دلیلی به تو خونه بودن نیس، من از صبح تا همین الان تو خونم نبودم!:)))))
الان این جمله ت که تراویس کشفت کنه بعد میره سراغ زنه خودش چون دوستش داره مشخصه چقد عقده ای و دگمی .من واقعا متاسفم برات
من کسی و دوست دارم کسی هم به چشمم نمیاد هرگز.
تراویس ما قرار بود رابطه داشته باشیم که بعد شما من و ول کنی بری سراغت زنت؟!o-0
اینا کی هستن بابا.دیوونن بخدا
تو بی اینکه خودت بدونی انقد انحراف جنسی داری که حرفای من و تراویس رو ربط میدی به مسایل جنسی!
احتمالا از اونایی که اگه یه پسر بهت سلام کنه فکر میکنی خواستگارته!:)))))یا بهت چشم بد داره
برات دعا میکنم.
تراویس تو شاهدی من فقط نظر گذاشتم اینا پاچه گرفتن چرا نمیدونم!:)))))

والا منم نمیدونم.

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ

میگم من نیام بهتره چون خواننده هات رو از دست میدی
البته شخصا به عنوان یه وبلاگ نویس به هیچ وجه دلم نمیخواد همچین ادمای داغونی نوشته هام رو بخونن!
احسان هنوز داره ب خط آخر کامنت ماهی میخونده!:/

اتفاقا باید بیای و باشی و نظر بدی

احسان یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

خانوم ماهی کوچولووووووووو براتون متاسفم که اینجا دارید جار میزنید که سرتون شلوغه و دنبال جلب توجهین
با این عقاید طفلک کسی که بخواد با شما هم کلام بشه
اقای تراویس لطفا یه پست بذارید این بد و بیراه ها تموم شه دیگه.

چشم

احسان یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ق.ظ

دیگه حتی به آنا چیزی بگید هم برای این پست چیزی نمینویسه چون من ازش خواستم.
شماها درک و شعور شوخی و جدی رو اصلا ندارید انگار.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.