تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مونا تو یه آشغالی.

نظرات 12 + ارسال نظر
کیمی آ شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

مونا چی می گه این وسط خب ؟

مونا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:37 ب.ظ

جواب حرفتو در وبلاگ فرندز نوشته بودم که حذف شده.
کوتاه بگم پول دادن همسرت به تو برام عجیب بود ودر لحظه فکر کردم که همون طور که تو عذاب وجدان خیانت هاتو داشتی اون هم عذاب وجدان پول هایی رو داشته که سرش با هم اختلاف دارین. حالا این که این حرف من چه تاثیری روت گذاشته که بهم اهانت کردی کلی گزینه به ذهنم رسید ولی خب
هرکسی از ظن خود شد یارمن -از درون من نجست اسرار من
من که نمی تونم فکرتو بخونم و تو هم طبق عقاید خودت حرف منو تفسیر کردی لابد
کامنت من چیزی جز این بود:
چرا بهت پول داد؟
نکنه اونم مثل تو عذاب وجدان داشت؟
ولی در کل این که به کسی توهین کنی و کامنتها رو ببندی تا نتونه جواب بده و حتی کامنتش رو عمومی نکنی فقط از یک آدم ترسو بر میاد وبس.
البته تو می تونی باز هم توهین کنی و حرف های من رو هم منتشر نکنی
والسلام

. شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

مونا تو یه اشغالی







دست به دست کنید برسه بدست مونا

Mohamad یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام
اینکه بین تو و آنا چی میگذره به من ربطی نداره
من فقط نظر خودم رو میگفتم و تو بی دلیل کامنت های منو چاپ نمیکنی
منم دیگه تصمیم گرفتم درباره حرف های آنا هیچ نظری ندم
پس لطف کن کامنت های منو حذف نکن
منم یه مخاطب هستم مثل بقیه

من یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

دقیقا یعنی چی؟؟؟؟

Mohamad یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ

مونا خانوم
به نظر من باید به تراویس حق بدی که برداشت بد بکنه
آخه عذاب وجدان تراویس به قول خودش بخاطر خیانتهایی بود که به زنش کرده
و برداشتی که از این حرف تو میشه کرد خیانت سین به تراویسه
البته تراویس زود قضاوت کرد در حالی که نمیدونست منظور تو از عذاب وجدان بخاطر پول بود نه چیز دیگه

در آخر یه گله از تراویس دارم که بی دلیل کامنتهای منو چاپ نمیکنه
درحالی که من میتونم راحت با اسامی دیگه کامنت بزارم اما این کارو نمیکنم چون دوست دارم خودم باشم

. یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:48 ب.ظ

خاک عالم،
مونا یه شخصیت حقیقی بود؟!
من خیال کرد در تخیلات شخص شخیص نویسنده س مونا،
به نوبه ی خودم جدا عذر خواهی میکنم از مونا،

آنا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ق.ظ

اقا محمد باور کن هیچی بین من و تراویس نیست
خدایا این بنده هات چرا این جوری هستن
یادمه یکی بهم گفت چرا ما به هر دختری میگیم سلام فکر میکنه میخوایم باهاش دوست شیم من گفتم اصلا این طور نیست و جبهه گرفتم اما الان احساس میکنم راست میگه .البته هم دخترا میتونن تو جو باشن هم پسرا
من و تو اینجا فقط حرف میزنیم من نظر میدم مثل همه اما نمیدونم چرا فکر میکنن چیزی بین ماست.

Mohamad دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:08 ب.ظ

اتفاقا برعکس فکر میکردم
گفتم شاید با هم اختلاف دارین
چون من حرف شما رو تایید کردم همه کامنتهای منو حذف کرد
بهر حال دوست دارم دیگه از این سوتفاهم ها پیش نیاد

آنا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ

عجب چه جالب پس حتما تراویس با من مشکل داره! :-|

ایرانی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:09 ق.ظ

تراویس پیامای اینو چاااااپپپپپ کن مارو کشت

Mohamad سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ

ایرانی عزیز
مگه من چکارت کردم که میگی کشتیمون
صحبت های منو تراویس چه ربطی به تو داره
پس احترام خودتو نگه دار و در مواردی که بهت ربط نداره دخالت نکن
البته دارم با احترام کامل اینو بهت میگم پس احترام خودتو نگه دار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد