تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

رو ظلمت شبم پنجره ای بزار....

من مرد خوشبختی هستم.همسرزیبا و وفاداری دارم که باهاش عشق و رابطه جنسی آتشین رو تجربه میکنم.خونه خوبی با وسایل توی یه محل خوب دارم.یه شغل خوب و یه حساب بانکی خوب و روابط جنسی خارج از چارچوب ازدواج.و به تازگی هم میخوام با پولهای همسرم یه ماشین شاسی بلند بخرم که دوست داره.اما سوال من اینه که چرا فکر خودکشی منو رها نمیکنه.دلم میخواد توی یه لحظه این زندگی گه رو تموم کنم و همه چیز رو ول کنم و بمیرم.دوست دارم از همه چیز دور بشم و به طور مطلق به سکوتی لایتناهی برسم.فکر مرگ به وسیله خودکشی همیشه با من هست.

نظرات 16 + ارسال نظر
اذر یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:13 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

تو مرد خوشبختی هستی
اما اون روابط خارج از چهارچوب ازدواجت جز خوشبختیهات نیست
بهتره با ی روانشناس مشورت کنی .هم به خاطر میل به روابط وهم به خاطر حس خودکشی
میدونم مذهبی نیستی ولی تاثیر گناه روی روان ادم هست

مهشید یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

همیشه با منم بوده
وقتی ب خودکشی فکر میکنم
حس میکنم چقدر شیرینه ،
اینکه آدم
بتونه خودش همه چیزو تموم کنه!
حتی این اواخر بیشتر از همیشه بهش فکر میکنم
حس میکنم ی جایی از زندگیم بالاخره این اتفاق میافته
نمیدونم تو کدوم مرحله اما انگار هست
گاهی وقتا از کنار بعضیا ک رد میشم باخودم میگم
وقتی من خودکشی کنم این چی میفهمه از حالم از درونم
قضاوتون برام مهم نیس.
مهم اینه که نمیدونم چرا خودکشی با من همراه شده.
ی سوال جان من جواب بده!!!!!!
به اینکه با چی بشه فکر کردی؟
من همش ب سرنگ هوا فکر میکنم
ی چیزی ک بی درد باشه
وقتی میرفتیم اردو همراه من خیلیا بودن
من تو تمام زمانی ک توی جاده بودیم دائم ب این فکر میکردم
ک الان تصادف میکنیم و میمیرم
میدونی راضی ب مردن بقیه نبودم اما
ازینکه برای من همه چیز تموم بشه لذت میبردم.


ی حرفات ،حرفای دل منه.

الهه یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ب.ظ http://khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

چون خدا توی زندگیت نیس...

فاطمه یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ http://ehem0ehem.blog.ir

ولی میگفتی از مرگ میترسی چون از فراموش شدن میترسی.
این فکر چیشد؟

پرستو یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

تراویس اگه خانومت روابط جنسی خارج از چارچوب ازدواج داشته باشه و به تو نگه و تو بفهمی، عکس العملت چیه؟

Mohamad یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ

منم با آذر خانوم موافقم
تو به همه لذتهای دنیوی رسیدی شاید به همین خاطر چیزی نیست که برای رسیدن بهش بخوای تلاش کنی
میتونی با تغییراتی که به زندگیت میدی این فکرو از سرت دور کنی
هم از زندگیت لذت ببر هم به فکر آخرت باش
امیدوارم روزی تو رو در خوشبختی کامل ببینم که برای لحظه، لحظه زندگیت برنامه داری در کنار خانواده وشاید بچه‌ها

آنا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام
من نبودم چقدر پست
تراویس جان شما ما رو روشن کن یه بار میگه کم رابطه داریم یه بار میگی بهترین رابطه رو داشتم خب برادر من بچسب به زندگیت
میشه بگی اون دنیا چه خبره که اصرار داری بمیری؟!
شاسی بلند پیشاپیش مبارک.

مریم دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ق.ظ

سلام
خواننده خاموشتم و الان دلم خواست حرف بزنم
میدونی ی بدی که دارم اینه که وقتی چیزی رو میخونم تصور کردنش برام راحته و ی جور انگار برای خودم اتفاق افتاده یا خودم شاهد ش بودم الان که دارم اینا رو مینویسم چند ساعت میشه که گریه کردم. دقیقا همین حس تو رو دارم اما تو ظاهر نشون نمیدم دلم تموم شدن میخواد سکوت مطلق، نیست شدن البته بگم به خودکشی هیچوقت فکر نکردم فقط دلم، نبودن میخواد دور شدن، با اینکه از نظر همه موفقم و خیلی خوبم و همه ی مزخرفاتی که ی آدم خیلی خوب داره اما ته دلم غم دارم. دلم گرفته است میخندم اما فقط به ظاهر

دندون دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:42 ق.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

حس مرگتو داشتم و میفهمم میدونی فکر کنم خیلی به زمان نیاز داری... درست مثل من...
نمیدونم ازم ناراحت شدی یا اتفاقی افتاده فقط امیدوارم حالت خوب بشه بخندی...

سها دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 ق.ظ

تو که می گفتی از مرگ می ترسی و دوس نداری بمیری

س چشم سبز دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:43 ب.ظ

اگه یه روزی بفهمی زنت اتفاقی این طرفا رد شده چه حسی بهت دست میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلقک دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:32 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

تراویس بیکلی که خودش را کشت..جالبه.فکر نمیکردم آخرش اینجوری تموم بشه..می خوانم ات رفیق..زندگی ات رمانی شده به اندازه ی عمرمان

خیلی میخوامت

نسترن سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ

به نظر خودت اگه خدا شفات بده خوب میشی؟
ناراحت نشی حالا
شوخی کردم
ولی واقعا به نظر من تو هیچیت نیست فقط یه کم توهم داری که یه چیزیت هست
که البته اونم مهم نیست
حقیقت اینه که همه ی آدما یه جورایی هم عاقلن هم دیوونه
پس زندگیت رو بکن و بدون زندگی برای همه همینه
حالا هر کی یه جور

اعظم46 سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ب.ظ

خانمت یه سیب سرخه حیف که تو دست شماست

گلشن پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ

چه عجیب!!
من از یه پست وبلاگ ماهی در تاریخ خرداد امسال اومدم اینجا.....اونجا این کامنتو گذاشتین:
"نه.چون بعد لباس خواب ازش ممکنه بخوام شمع بیاره تو اتاق.بعدشم نوبت شلاق میرسه.بعدشم خوشبختی رو باید تو بغل جنده های توی خیابون پیدا بکنم.من زنم رو همون جوری که هست دوست دارم و دنبال تنوع نمیرم.چون انتهایی برای تنوع خواستن و تقاضاهای سکسی مردها وجود نداره.من به یه رابطه خیلی نرمال و معمولی قانع و خوشبختم."
ولی این پستتون جور در نمیاد!

من جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ

اگه یه کم اطلاعات درباره خودکشی و خودزنی داشته باشی متوجه میشی که این کار برا جلب توجه اطرافیان و اثبات خود است. کاری به رفتارهات ندارم و اصلا نمی خوام قضاوت کنم چون در پیدایش هر رفتار، علل مختلفی دخیلی هستند که قضاوت کردن رو مشکل میکنه .اگه فرصت کردی کتاب«درآغوش نور» سرگذشت «بتی جین ایدی» را حتما بخون هم دیدگاهت نسبت به مرگ عوض میشه ،هم نسبت به کارهایی که توی این دنیا می کنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد